325i-Handicapraser Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 http://www.turnermotorsport.com/html/de ... ID=027-000 Er dette en bra chip? er det trygt og bestille fra dette stedet? å er det bare å sette i chipen å kjøre?? Veit ikke så masse om dette så ville høre med dere før jeg bestilte til min 325E
336mik Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Ville heller brukt pengene på en topp som ikke var så "trang" i innsug og utblås.Hvordan er det forresten hvis du får bud på bilen din?Eller er den fritatt for bud?Er det evt motor som selges?
325i-Handicapraser Skrevet August 1, 2006 Forfatter Skrevet August 1, 2006 Det er motor som går på bud, for 4500kr!! men dette har aldri skjedd me de før meg som har sitti i rullestol å har kjørt bilcross!! Enda han ene kjørte med GROM boble;) Regner med å aldri få bud på motor, så lenge jeg ikke kommer med M5 da:P
mEhE Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 om du har 325E burde du heller bytte toppen ja.. 885 toppen som står orginalt i m20b25 skal vist nok gi bra effekt...står mye bra info skrevet av guruene her inne på forumet.prøv og søk. har chip selv i min 325i merket lite forskjell annet at man kan dra til 7000omdr før den sperrer..
325i-Handicapraser Skrevet August 1, 2006 Forfatter Skrevet August 1, 2006 Åkey!! Men å bytte topp blir for mye arbeid i første omgang, tenkte bare på no enkelt så jeg får mer effekt, så jeg har litt mer å dra på med over slettene Bilen går greit nok for meg asså, trenger jo kjøretrening! men hadde vært litt kult med "litt" mer power på slettene
325i-Handicapraser Skrevet August 1, 2006 Forfatter Skrevet August 1, 2006 Hehe, ja det har du rett i!! Mulig jeg tar 518 diffen til brutter`n! Ellers så lar jeg bilen bare væra som den er, til jeg blir en raaser til å kjøre
Warsteiner Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 gjør chippen at sperren slår inn på 7000 omdreininger? jeg kan dra den til sju tusen og jeg har ikke chip, trodde det var normalt jeg?!
mEhE Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 du har 318is så vet ikke hvor din sperrer orginalt. 325i e30 har sperra på 6250omdr orginalt og sperra kommer egentlig alt for fort. med chipen har jeg aldri dratt den så langt som til sperra..så mulig den går over 7000omdr også .. 325E har vel turtallsperre ender lavere igjen orginalt?
336mik Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Utveksling er også en bra måte for å få litt mer fart på ei bc bane ja..burde jo gjøre alt du kan for å ikke koste på motoren egentlig..hente fart fra andre steder..
325i-Handicapraser Skrevet August 1, 2006 Forfatter Skrevet August 1, 2006 Ja du har rett i det Får se hva jeg gjør, tar vel det første året her som trening, så er ikke sikkert jeg kommer til å gjøre noe med bilen dette året
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå