Tweety bimma Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Ja var en relativt vanlig dag på jobb i dag,plutslig ringer tlf,en kunde sier at han kommer innom løpet av dagen med sin 540I for å avbalansere framdekka(ehhh ja ehh bare å komme det fra meg ) Et par timer seinere står det en strøken e34 540i mørke blå av farge Fy feite for en børse Kunden forteller forøvrig at han vurderte å kjøpe m5 men forsikringa var 3-4 ganger så dyr Så han kjøpte denna,ikke no dumt kjøp akkurat) Flotte bilen a: Kanksje ikke alle som "deler" gleden min men den var så pen og siden det var en 540I og ikke en m5 syns jeg at det på en måte blei enda litt mer spess,hører liksom "ofte" om m5 men ikke sååå ofte om e34 540i.. (sorry for at bildene ikke blei helt 100%,knipsa fort med mob bare ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Stilig bil! Alpina-felger er virkelig stilfullt. Er egentlig ikke noen fan av modellbetegnelse bak, men når det står 540i, er det ingen skam. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Kjempelyd av disse 8'erne! En slik motor må prøves en gang. Holdt clean og pen den der, nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 NICE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 540i er rått! Ulv i fåreskinn Kjempelyd av disse 8'erne! Helt enig!! Skikkelig deilig brumme lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Skikkelig fin ja! Perfekt farge og perfekte felger! Alpina er helt rått. Synes e34 er nesten finere enn e39 jeg.. Aldri fått hørt V8 lyden fra en 540, men en kompis har en e39 M5 og ikke akkurat noe stygg lyd der ihvertfall.. BROM!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Ja var en relativt vanlig dag på jobb i dag,plutslig ringer tlf,en kunde sier at han kommer innom løpet av dagen med sin 540I for å avbalansere framdekka(ehhh ja ehh bare å komme det fra meg )Et par timer seinere står det en strøken e34 540i mørke blå av farge Fy feite for en børse Kunden forteller forøvrig at han vurderte å kjøpe m5 men forsikringa var 3-4 ganger så dyr Så han kjøpte denna,ikke no dumt kjøp akkurat) 3-4 ganger så dyr forsikring? Jeg har sjekket flere ganger på E34 540/M5 og forskjellen var veldig liten...et par lapper dyrere på M5 kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Hvor mange Hk er det i 540? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 286. Samme som i E39 540i og E38 740i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Deilig bil. Vil å ha en sånn som ener bil å kan da bruke 320`en som kone bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet August 2, 2006 Forfatter Share Skrevet August 2, 2006 Ja var en relativt vanlig dag på jobb i dag,plutslig ringer tlf,en kunde sier at han kommer innom løpet av dagen med sin 540I for å avbalansere framdekka(ehhh ja ehh bare å komme det fra meg )Et par timer seinere står det en strøken e34 540i mørke blå av farge Fy feite for en børse Kunden forteller forøvrig at han vurderte å kjøpe m5 men forsikringa var 3-4 ganger så dyr Så han kjøpte denna,ikke no dumt kjøp akkurat) 3-4 ganger så dyr forsikring? Jeg har sjekket flere ganger på E34 540/M5 og forskjellen var veldig liten...et par lapper dyrere på M5 kanskje. Som jeg skreiv så var det eiern sa,jeg har ikke sjekka hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Denne må da gjøre god motstand mot M5en... Litt seigere kanskje i og med at det er ein V8... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Veldig pen bil! Har så veldig lyst på 540 motor selv Men det der såg ikke ut som en delebil akkurat, så jeg får lete videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet August 2, 2006 Forfatter Share Skrevet August 2, 2006 Denne må da gjøre god motstand mot M5en... Litt seigere kanskje i og med at det er ein V8... Ja er vel ikke like turtalsvillig og "kjapp",men som eiern sa så er den genial å trekke båt på henger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Denne må da gjøre god motstand mot M5en... Litt seigere kanskje i og med at det er ein V8... Ja er vel ikke like turtalsvillig og "kjapp",men som eiern sa så er den genial å trekke båt på henger med hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå