Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kikke på en i morra og lurer derfor på hvor mye er det normalt at disse tikker? De har vel en svakhet at kammen kan bli litt fortslitt spesielt ved slurv på oljeskiften o.l.

Viss det er noen andre ting dere vet jeg burde kikke etter på denne motoren eller e28 generelt så gjerne rop ut!

(Har vært å kikka på www.autopower.se og fått med meg det meste der)

Skrevet

Var å kikka på denne nå. bilen var stort sett rustfri, men de hadde ikke giddi å fjerne småbulker på den før de hellakerte den. Og så var det jo endel feil ved den, eks... abs funker ikke, noe dødgang på rattet, svartlakerte blinkere, utrolig slarkete giroverføring, knekt girkule, sikkerhetsbeltene funka ikke, el. speilene funka ikke, dunking i bakvogn når du kjørte over enkelte humpler(foringene skulle visst være bytta), dører som ikke var "stilt inn" så de gikk ikke helt inntil, tikking, dynamo som holdt på å gå, eksos som var inntil chassie, mange varsellamper som lyste, ble ikke varm.. osv. Opplevde til og med at gasspedalen hang seg opp og fyren forventer seg 50k for bilen.

Og jo, han var ikke helt sikker på når den skulle inn til EU-godkjenning da. Sjekka selv når jeg kom hjem.... det var visst 31.07.2006.

Klart det er gammal bil, men herregud :lol:

Skrevet

"BMW M" står den registrert som.. weirdo..

Og så har den:

Frist for kontroll: Utsatt til: 31.07.2006.. så den er nok snart klar for avskiltningsbegjæring om den ikke blir EU-godkjent. Fyren vet garantert om det siden han har fått utsatt fristen.

Skrevet

Med alle de feilene som var på bilen, hjelper det lite med rustfritt karosseri (har forresten ikke vært borti en rustfri e28 enda).

Hvis det er en helt vanlig 535i og ikke m535i med sportsunderstellet, m-bodykit, lær interiør osv, så ville jeg ikke gitt mer enn 15000 for den.

En kompis ga 20 k for en m535 med strøkent interiør og lite rust, var minimalt med problemer med den.

Skrevet
Var å kikka på denne nå. bilen var stort sett rustfri, men de hadde ikke giddi å fjerne småbulker på den før de hellakerte den. Og så var det jo endel feil ved den, eks... abs funker ikke, noe dødgang på rattet, svartlakerte blinkere, utrolig slarkete giroverføring, knekt girkule, sikkerhetsbeltene funka ikke, el. speilene funka ikke, dunking i bakvogn når du kjørte over enkelte humpler(foringene skulle visst være bytta), dører som ikke var "stilt inn" så de gikk ikke helt inntil, tikking, dynamo som holdt på å gå, eksos som var inntil chassie, mange varsellamper som lyste, ble ikke varm.. osv. Opplevde til og med at gasspedalen hang seg opp og fyren forventer seg 50k for bilen.

Og jo, han var ikke helt sikker på når den skulle inn til EU-godkjenning da. Sjekka selv når jeg kom hjem.... det var visst 31.07.2006.

Klart det er gammal bil, men herregud :lol:

Helt strøken Orginal M535.

Haha :lol:

Skrevet

Tviler på det blir handel for å si det sånn, sa at jeg kunne gi 30 for den, men var bare for å slippe å se de altfor sure trynene. Selv om det ble sure miner likevel. Det som var skikkelig komisk var at det var rundt fem 20ish meter lange "burnespor" på utsiden av gårsplassen. Spurte om det var han, men neei, det var en eller annen fyr med en merce evo eller no. Måtte bare le. Selgeren trippa jo rundt som en skremt høne, og øynene hans fløy alle veier så fikk ikke akkurat god følelsen. I tillegg hadde han tatt med to tafatte kompisser sikkert for å hjelpe han å selge.

Han ene var tydeligvis mekanikker, sikkert tatt fagbrevet på brevkurs som blir bestått bare du legger ved 500kr et par ganger.

Den tikka litt så jeg spurte om de hadde justert ventilene, og han ene gjøken prøver å si det er hydrauliske!! Men etter jeg nekta et par ganger så begynner kompissen å si at de hadde stilt dem, så jeg spør hvor mye opptil fler ganger. Men det hadde han ikke no svar på da. Viss de har hatt oppe motorn, så er det snodig at de ikke hadde bytta pakkningen på toppdekselet siden den svetta, samme med foran på motorn. (sikkert under også for den sakens skyld)

Æsj, og jeg som hadde litt lyst på en herje bil som var grei i pris, men neida :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...