Gå til innhold

Ukjente kontakter på panseret (E34)


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Har akkurat satt på nytt panser på 535en, og da jeg tok av isolasjonsplata på det gamle for å flytte alt over til det nye oppdaga jeg noen ubrukte kontakter som jeg håper noen her kan fortelle meg hva er. De sitter ved pilene her:

1929.jpg

Nr. 1:

1930.jpg

Nr. 2:

1931.jpg

Nr. 3:

1932.jpg

Nr. 4:

1933.jpg

Som dere ser er det også kontakter inn på spylerdysene, så jeg regner med det er varme i dysene (?), og da er jo det noen av disse blå kontaktene på 3/4, og resten er vel da nr. 1 og 2, så det er egentlig de jeg lurer på. En av de er kanskje lys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker gutter. Da får jeg sørge for å få på plass varmen i spylerdysene før vinteren setter inn.

Det er skummelt mye som taler for å beholde den svarte foran den hvite etterhvert. Er så mye mer moro med det store ledningsnettet f.eks. Oppvarma dyser, el.vinduer og el. takluke, ABS, osv.. har ingenting av det på 520'n. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker gutter. Da får jeg sørge for å få på plass varmen i spylerdysene før vinteren setter inn.

Det er skummelt mye som taler for å beholde den svarte foran den hvite etterhvert. Er så mye mer moro med det store ledningsnettet f.eks. Oppvarma dyser, el.vinduer og el. takluke, ABS, osv.. har ingenting av det på 520'n. :?

Hvor mye har du egentlig senket den svarte foran og bak? Tror det kunne sett litt bra ut på min om jeg hadde senket den like mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...