HappyHenke Skrevet August 2, 2006 Skrevet August 2, 2006 Hei, leter etter en fin liten vinge til bilen, og siden jeg har m-styling på bilen tenkte jeg på en M3 vinge. Fant først en M3 vinge hos Schmiedmann til 4600kr, som ble litt i dyreste laget.. fant etterhvert denne her fra Powerzone: http://www.powerzone.no/produkter.php?b ... ukt_id=317 Virker det som et bra kjøp? Det første jeg tenkte var at prisen var litt lavere enn det jeg har funnet andre steder.. men det behøver jo ikke å bety dårlig kvalitet.. eller? Og er det noen som har tidligere erfaringer med kjøp fra Powerzone? Tenker da på leveringstid.. Takk for svar
Pauls1 Skrevet August 2, 2006 Skrevet August 2, 2006 anbefaler deg å ikke bestille noe derfra. powerzone er et useriøst firma, vet jeg av egen erfaring
Sperre Skrevet August 2, 2006 Skrevet August 2, 2006 Powerzone må du holde langt unna, det er vel det firmaet som topper klagelisten hos forbrukerrådet innen den type bransje. Koed, og GS er blant de beste !
HappyHenke Skrevet August 2, 2006 Forfatter Skrevet August 2, 2006 Oki takk for advarselen. Da styrer jeg elegant unna dem..
voodex Skrevet August 2, 2006 Skrevet August 2, 2006 ja helt enig styr laaaangt unna dem! ikke har de bare lang leveringstid men varene ser som oftest ikke ut når de kommer. ripet å hakket å fæle. kan jo ta flere mnd før varene kommer i tilegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå