Gå til innhold

kjøpe bil til samboeren min.. hva?

ArildJr
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe bil til samboeren min.. drømmen hennes er x5, x3 liker ho ikke..

Vi har ei lita jente på 2 år og litt barnevogn osv hadde ikke vært feil å hatt plass til.

Noen som har erfaring med 1 serien f.eks?

dårlig plass i denne?

Vurderer sterkt å kjøpe helt ny 3serie stasjonsvogn eller ny 1 serie til henne, har lyst å kjøpe x5 også, men sliter litt med ideen om å bruke tett opptil 1/2 mill på BRUKT bil.. :)

så råd og tips, evt erfaringer fra dere hadde ikke vært det dummeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-serien er LITEN. Med barnevogn må du nok opp i 3-serien er jeg redd. Ellers blir det å vente på 1-serie touring, men den kommer jo ikke før 2008..... Men for all del X5 er jo en nydelig bil, men spørsmålet er om du trenger en SUV da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Jeg har en NYDELIG 2005/2006 320iA Touring som jeg skal selge.

Bilen har vandret 26000km og er i nystand. Smekkfull av utstyr (navi, skinn, panoramasoltak, regnsensor osv. osv) og med nydelige 19" hjul.

Mørk blå med sort skinn.

Regner med jeg lar den gå for rundt 450.000,-

Den nye 3ern er i alle fall blitt stoooor synes jeg. Kjempegod plass i baksetet og med grei bagasjeplass. Fantastiske kjøreegenskaper som går langt utenpå både X3 og X5 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal jeg kjøpe bil så blir jeg utrolig kresen..tenker jeg kjøper rett over jul til henne, blir isåfall individual uansett hva jeg kjøper, og fargen SKAL være estorial blue :)

320 touring er absolutt et alternativ, har ikke bestemt meg helt når det gjelder motor heller, hu kjører mye så lurer meg på noe dieselgreier..

Når det er sagt, så hvis jeg kjøper ny bil til henne så holder hu helt kjeft når jeg kjøper m3 til meg selv også.. må ha en baktanke med alt :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...