Gå til innhold

M3-speil m/blinklys

aardahl
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har akkurat montert m3 speil med blinklys til min E36, selve speila var veldig greie å få festet men blinklyset ville ikke fungere, har kjøpt manuelt (3 Ledninger) og skulle jo ikke være all verden dette.. Noen som har noe erfaring fra dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve med å koble blinklysene rett på batteriet, da ser du hvilke lendinger som gjør at du for lys. Husk å få riktig polaritet, da skal du få lys til slutt. Men det burde følge med instruksjonshefte da, da skal det være plankekjøring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fire ledningene du snakker om er vel til el. justeringen av speilet..

Du må trekke ledninger fra sideblinklysene, over i dørene og opp til speilet. De tre ledningene fra blinklyset er fordi det sannsynligvis kan blinke både oransje og blått. En av ledningene er felles for begge fargene (jord), og så er det en for å blinke blått og en for å blinke oransje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fire ledningene du snakker om er vel til el. justeringen av speilet..

Du må trekke ledninger fra sideblinklysene, over i dørene og opp til speilet. De tre ledningene fra blinklyset er fordi det sannsynligvis kan blinke både oransje og blått. En av ledningene er felles for begge fargene (jord), og så er det en for å blinke blått og en for å blinke oransje.

Hm, okej! For når jeg koblet de til der så lyste de konstant nå, så jeg må trekke nye fra sideblinkers`n ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter med samme proble akkurat nå bare på e30...

hos meg er det også BLÅ HVIT og SORT ledere til ledlysa...

men fikke ingen bruksanvisning på hva som er hva polaritet..

gikk bare ut i fra sort var jord og de andre 2 pluss..

men ingen liv i lyset.. i e30`en er det 1 brun og en blå ledning fram til blinklyset.. regna med brun var + og blå minus?

for ikke blinklyset til å lyse ivertfall. er strøm fram,har skjekket med en pære og det lyser? noen som vet hvordan det skal kobles?

edit: fant ut av det... hvit skal på brun og sort skal på blå..

kobler jeg blå på brun lyser det blått istedefor gult...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...