Mauro Skrevet August 2, 2006 Skrevet August 2, 2006 Selger en 4 timer gammel orginal bakpotte som ble kjøpt grunnet EU kontroll.
Thomas-G Skrevet August 2, 2006 Skrevet August 2, 2006 Hvor mye er det du kunne tenkt deg for denne da?
Mauro Skrevet August 2, 2006 Forfatter Skrevet August 2, 2006 Det står på min coupé nå, men vet ikke om det passer til sedan. Kan prøve å finne ut, ellers får du sikkert svar på forumet. Prisen kan diskuteres, men må ha det bort siden det kun ble kjøpt for EU kontroll. Jeg ga cirka 3000,- for det. Rundt 2500,- hadde vært greit for noen timers bruk, men som sagt, så kan prisen diskuteres. Om noen her på forumet MÅ kjøpte ny bakpotte, så hadde det vært greit å spare noen hundrelapper, i tillegg til å hjelpe en stakkars forumbruker som måtte punge ut penger jeg ikke hadde i dag for å få bilen EU godkjent.
Mauro Skrevet November 23, 2006 Forfatter Skrevet November 23, 2006 Denne tråden var gammel nå, men potta har ligget i en pose siden bildene ble tatt. Fortsatt til salgs. Kom med bud
Mauro Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Skrevet Februar 23, 2007 Noen med ett brukt effektanlegg som vil bytte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå