Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger prosjekttråd på Bilforumet. Bygd for en stund siden. Forresten så er det ikke lambo dører, men butterfly dører. Lambodører er ut og rett opp.

Skrevet
Ligger prosjekttråd på Bilforumet. Bygd for en stund siden. Forresten så er det ikke lambo dører, men butterfly dører. Lambodører er ut og rett opp.

"Lamborghini dører" De går oppover, ikke rett ut, samma dritten :lol:

Skrevet

Ja, men før de går rett opp, så går de nemlig sånn 5-10cm rett ut for å få nok klaring.. :roll:

Skrevet

Ja, men før de går rett opp, så går de nemlig sånn 5-10cm rett ut for å få nok klaring.. :roll:

Vet.. :roll: Hjemmemekk til tusen

Skrevet
Grenser til hærværk ! :cry:

Er det ikke fint at noen har andre interesser som bruker tid å penger på å få seg litt oppmerkosm het,, show bil for faen!!! :)

Jeg synest dette var flott, og butterfly dører på e30! Han tror jeg må være denn eneste som har dette...

Flott bil, men hadde det vært meg som skulle lakkert dette, så hadde jeg valgt en ann design!!

Torstein

Skrevet
Er fan meg mange med dårlig smak her i verda... Skulle gjerne sett bilde av dama til han her!!!

Bare å spørre tech9 om han har noen bilder av frua det :wink:

Nå har jo dette aldri vært min bil da.. :roll: Men dama til han som bygde bilen kan dere se i et av Gatebilbladene fra i fjor..det som kom ut etter Vålertreffet tror jeg det var..ble spurt om å posere for dem hun.. :wink:

Skrevet
Er fan meg mange med dårlig smak her i verda... Skulle gjerne sett bilde av dama til han her!!!

Bare å spørre tech9 om han har noen bilder av frua det :wink:

Nå har jo dette aldri vært min bil da.. :roll: Men dama til han som bygde bilen kan dere se i et av Gatebilbladene fra i fjor..det som kom ut etter Vålertreffet tror jeg det var..ble spurt om å posere for dem hun.. :wink:

Regna med den var din når du la ut tråd om den som om det var bilen din

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...