tovik Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Da har jeg kjøpt min første BMW. valget falt på en 93'320i 24v coupe.. Bilen har 166 tusen km på måleren, og har en del utstyr og er gjort litt med: - El. vindu/speil/soltak - skinn interiør - air condition - senket - m3 front - Senket med senkefjærer/dempere - nye Hella Angel eyes lykter - Nye hvite/tonede baklykter - takspoiler/vinge på bagasjeluke ++ Legger ved ett lite bilde av bilen.. blir og oppdatere med mere info/bilder så fort jeg får tatt noen nye bilder. Bildet er tatt før bilen ble ferdig, så mangler noen småting, den er skitten, og det er ikke rette felgene som står på den:) Oppdatert med noen bilder til Ja, jeg vet jeg mangler listen på bakskjermen.. venter på nye klips:p Interiøret trenger en liten vask Har montert sotet plexiglass plate i bakvinduet.. har ikke sjangs og se noe utenifra og inn iallefall:p Bilen er skitten på bildene, og kameraet er mobilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Gratulerer med bmw ja! Så jo stilig ut den der Du som kjørte 190D før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Gratulerer med ny bil, var veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Grattis med ny bil. E36 coupe er kongebil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Gratulerer med fet bil. Du får oppdatere med nye bilder etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Nydelig COUPE Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 S-U-P-E-R DIGG E36 det der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Slenger meg med på gratulasjonene - flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_ Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Pen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet August 3, 2006 Forfatter Share Skrevet August 3, 2006 Gratulerer med bmw ja! Så jo stilig ut den der Du som kjørte 190D før? Stemmer at jeg kjørte 190D før ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 ka du heite? æ bor på evenskjer.. flott med flere bmwer i området:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet August 3, 2006 Forfatter Share Skrevet August 3, 2006 ka du heite? æ bor på evenskjer.. flott med flere bmwer i området:D Heite Tor-Arne Enn du da? du som har en sølv/grå e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 jess sølgrå e30=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå