hartgecab Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Bilen til en kompis av meg.. Verdt å ta en titt på for de som vil ha en knallbil. Helt orginal og aldri skrudd på.. http://finn.no/finn/car/object?finnkode=8000345 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Hmm... Han vil ikke ha en grei nok 95 325 cab med noen defekter i bytte tro?? Den der vil jeg tro går fort unna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet August 4, 2006 Forfatter Share Skrevet August 4, 2006 Tror egentlig han er ute etter båt. Og ting som må skrues på er ikke hans greie.. Sender alt på verksted, og da blir det fort dyrt. Er i hvertfall en topp bil for de som er ute etter en strøken e36 med litt motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insane Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Dette ser ut som å være et meget godt eksemplar av en E36. Dersom den framdeles er til salgs når jeg har fått solgt Audien min, så er jeg interessert iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg