Lilla Coupe Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Hva er elektriske vinduer på Tysk ? Er det 1 sikring til begge vinduene på coupe? Noen som vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Tror det står noe som "Fensteraufzug" eller noe lignende under sikringslokket.. (aufzug= "heis", som i el- vindu heis) En gang vinduet mitt ikke funka måtte jeg også bytte sikringen til bremselyset, eller kanskje var det ryggelyset. Merkelig var det hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Sjekk F12,14 og 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 4, 2006 Forfatter Share Skrevet August 4, 2006 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Fant du ut noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 4, 2006 Forfatter Share Skrevet August 4, 2006 Har ikke kommet igang ennå. Sitter fortsatt ved skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 5, 2006 Forfatter Share Skrevet August 5, 2006 Alle sikringer ok. Men det klikker i rele ved vindus heiseren. Tru om det må skiftes eller hele vindus heiseren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Du kan ta av dørtrekket og plugge ut motoren til vindusheisen og direkte kjøre det. Plugge direkte på bateri og sjekke om den virker hvis ikke så sitter det ett rele under rattet en plass. det kan også være elektronikken i den svarte boksen ved vindus heismotoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 5, 2006 Forfatter Share Skrevet August 5, 2006 Du kan ta av dørtrekket og plugge ut motoren til vindusheisen og direkte kjøre det. Plugge direkte på bateri og sjekke om den virker hvis ikke så sitter det ett rele under rattet en plass. det kan også være elektronikken i den svarte boksen ved vindus heismotoren E det den store kontakten? Hva en mindre utenom speil kontakten. Hvor koble pluss og minus? E redd for å kort slutte noe . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 det er en stor kontakt der, tror ikke du kan kortslutte noe. lenge siden jeg gjorde det her nå men jeg syns å huske att det var 3 ledninger der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 5, 2006 Forfatter Share Skrevet August 5, 2006 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Har akkurat plukka ut releet som sitter under rattet på min E36 og loddet litt på printplaten der. Tok meg 5 min å fikse etter at jeg har kjørt rundt et halvt år uten el ruter og takluke som funket:) Kan vere det som er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Hadde et lignende problem for en uke siden. Da funket ikke sentrallåsen, takluken og vindusheisene. Da var det sikringen til sentrallåsen som var gåen...bytta di og alt funket greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå