mAZE Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Noen av dere som skal dit eller? Jeg skal ihvertfall ta meg en tur, om været er bra. Er det som i fjor blir det jo meget så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Jeg skal nok dit en tur ja. Er jo ikke akkurat så langt unna så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 3, 2006 Forfatter Share Skrevet August 3, 2006 Nei, det er det jo ikke for meg heller.. Da kan vi jo muligens få slått av en prat da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Når på dagen begynner det faktisk? Hadde vært artigt å samle en bmw-gjeng fra Hov og dra nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 3, 2006 Forfatter Share Skrevet August 3, 2006 Det er jeg ikke sikker på... Men det står vel på hjemmesiden vil jeg tro.. Rundt 1300-1500 ett sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Jeg skal dit Ta med 7'ern på autoslalom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 4, 2006 Forfatter Share Skrevet August 4, 2006 Det starter forresten kl 1500 så jeg... Her er en link til hjemmesiden til Hed/Opp: http://www.bmwccn-hedopp.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 jeg kommer nok.. Og en gjeng med andre fra lillehammer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Mulig jeg tar meg en tur. Flytter til Gjøvik den 16. Om jeg stiller på slalomen tviler jeg på, med et stk veldig slitt hjullager og subbing av felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Få med så mange som mulig da! Vi trenger å vokse litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 5, 2006 Forfatter Share Skrevet August 5, 2006 Mulig jeg tar meg en tur. Flytter til Gjøvik den 16. Om jeg stiller på slalomen tviler jeg på, med et stk veldig slitt hjullager og subbing av felg. Jeg skal da ikke kjøre jeg heller.. Er der får å se på og skravle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 jeg kommer jeg vettu! selvfølgelig! hvis det ikke er noe som dukker opp, men lite som er viktigere enn bmw vettu! kan nok regne med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Jeg skal da ikke kjøre jeg heller.. Er der får å se på og skravle.. Å,hvorfor ikke? Er ikke compacten en god slalåmbil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 5, 2006 Forfatter Share Skrevet August 5, 2006 Jeg skal da ikke kjøre jeg heller.. Er der får å se på og skravle.. Å,hvorfor ikke? Er ikke compacten en god slalåmbil da? Det er det nok sikkert, men jeg liker bedre å skravle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 var bra oppmøte der ifjor, håper det blir like bra vær og enda bedre oppmøte i år også! var allefall knall der ifjor! gleder meg j!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå