HappyHenke Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Har søkt intensivt rundt på nettet etter en vinge/spoiler til bilen min den siste uken, uten helt ha klart å bestemme meg for hvilken jeg skal gå for. Siden jeg så langt bare har M-styling på bilen, tenkte jeg å finne en spoiler som var ganske lik denne M3 vingen som Schmiedmann selger: Kunne jo selvfølgelig gått for denne, men føler liksom ikke for å betale 4500kr + lakkering. Har sett litt rundt etter noen som kan ligne på denne.. blant annet Rieger sin: Men ut ifra bildene så ser det ut som om Rieger sin har litt større dimensjoner enn M3 spoileren. Hva tror dere? Bør jeg gå for Rieger sin, eller finnes det andre alternativ? Kom gjerne med forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 vær mann! dropp harry "vinge" ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 synes enkelte biler kler vinge jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet August 3, 2006 Forfatter Share Skrevet August 3, 2006 vær mann! dropp harry "vinge" ! JOO.. men synes ikke det er så veldig harry med en clean vinge bakpå.. snakker ikke Infinity 2 størrelse her.. lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Den lille, orginale med bremselys er ikke så dum. Ellers har du jo den lille E46 M3-listen, som jeg synes er veldig fin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet August 3, 2006 Forfatter Share Skrevet August 3, 2006 Den lille, orginale med bremselys er ikke så dum.Ellers har du jo den lille E46 M3-listen, som jeg synes er veldig fin... Nei, er ikke så dum den heller.. Her er forresten et bilde av en spoiler som jeg synes passer veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Den på bildet ser veldig flott ut, ja. Passe lav og med en liten vipp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Det ligger noen bilder av hagenisse sin på bimmers-grillinga under happenings.. Småharry vinge, men den slipper man å skru i karosseriet for å montere, og det skader jo ikke! Fant heller bildene jeg: Justerbar flapp også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet August 4, 2006 Forfatter Share Skrevet August 4, 2006 Hehe sexy karbonsak det der, men vet ikke om den ville passet så bra til min. Er ikke noen stor fan av den flappen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Det finnes kun en vinge som passer bak på E36, og det er M3 GT vingen. Den det er bilde av øverst i tråden er alt annet enn pen. Personlig liker jeg best E36 uten noen form for vinge/spoiler på bakluka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 lurer egentlig på åssen vinge jeg skal ha jeg også.. vurderer m3gt vinge, noen som vet hvor den fåes kjøpt? Den som gunnar posta bilde av er heller ikke støgg... noen som vet navn og forhandler på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet August 4, 2006 Forfatter Share Skrevet August 4, 2006 Hmm.. etter å ha tatt en nærmere titt på M3 GT vingen så begynner jeg å like den mer og mer. Er ikke så veldig dyr heller, 2870kr fra Schmiedmann: Tror jeg går for den EDIT: Os bildeler skal ha 4313kr for akkurat den samme vingen (Identisk bildet ihvertfall) Hvorfor den sinnsyke prisforskjellen? Er det to forskjellige typer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Gå for M3 GT vingen synes æ Har ikke vinge selv ennå men synes det blir kjedelig uten så blir nok å få på en om en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Jepp , "GT vingen" som egentlig heter IS class II, er meget pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Den støttar eg og Tommy. Den er meget flott tykkjer eg. Edit: Fant to bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå