Gå til innhold

Hjelp! Hvilken vinge skal jeg skaffe meg?

HappyHenke
 Share

Anbefalte innlegg

Har søkt intensivt rundt på nettet etter en vinge/spoiler til bilen min den siste uken, uten helt ha klart å bestemme meg for hvilken jeg skal gå for. Siden jeg så langt bare har M-styling på bilen, tenkte jeg å finne en spoiler som var ganske lik denne M3 vingen som Schmiedmann selger:

image_9763_big.jpg

Kunne jo selvfølgelig gått for denne, men føler liksom ikke for å betale 4500kr + lakkering. :P

Har sett litt rundt etter noen som kan ligne på denne.. blant annet Rieger sin:

image_5030_big.jpg

Men ut ifra bildene så ser det ut som om Rieger sin har litt større dimensjoner enn M3 spoileren. Hva tror dere?

Bør jeg gå for Rieger sin, eller finnes det andre alternativ? Kom gjerne med forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger noen bilder av hagenisse sin på bimmers-grillinga under happenings.. Småharry vinge, men den slipper man å skru i karosseriet for å montere, og det skader jo ikke!

Fant heller bildene jeg:

CIMG4038.jpg

CIMG4039.jpg

Justerbar flapp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. etter å ha tatt en nærmere titt på M3 GT vingen så begynner jeg å like den mer og mer. :D

Er ikke så veldig dyr heller, 2870kr fra Schmiedmann:

image_6497_big.jpg

Tror jeg går for den :)

EDIT: Os bildeler skal ha 4313kr for akkurat den samme vingen (Identisk bildet ihvertfall) Hvorfor den sinnsyke prisforskjellen? Er det to forskjellige typer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...