Pauls1 Skrevet August 4, 2006 Skrevet August 4, 2006 skulle montere nytt stabstag bak på bilen her om dagen. det endte med dette resultatet : så jeg lurer på om det er noe i veien for å kjøre bilen en liten km uten stabstag bak? tenkte å flytte bilen til verkstede til pappa, så jeg slipper å ligge som en tosk å kave i grusen mens jeg skrur
C0bra Skrevet August 4, 2006 Skrevet August 4, 2006 Går fint an å kjøre bilen, men ta det rolig.. Den krenger nok, og oppfører seg litt unormalt bak. Men det er ikke noe farlig:)
Towwy Skrevet August 4, 2006 Skrevet August 4, 2006 Neida, bare kjør ivei du. Har kjørt bil uten stab.stag selv og det gikk fint.
oddis Skrevet August 4, 2006 Skrevet August 4, 2006 Hva med oss der ikke engang stab stag er orginalvare? Går da helt fint. Hadde det vært på styrende aksel derimot
Pauls1 Skrevet August 4, 2006 Forfatter Skrevet August 4, 2006 Hva med oss der ikke engang stab stag er orginalvare? Går da helt fint.Hadde det vært på styrende aksel derimot du sier noe dær. hadde en e28 518i en gang, dær var det vel ikke stabstag bak nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå