Dirty Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 hei lurte på om det er mulig å avbestille deler du har kjøpt på gs.! jeg ser at delen ikke er blitt sendt eller pakket eller noe! men fant ikke noe plass der jeg kunne kanselere . må jeg ringe? såfall ligger den nå på årdne! og jeg vil så gjerne ha den vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Ring i morgen tidlig du, og snakk med de. Pleier å være greie å ha med å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 4, 2006 Forfatter Share Skrevet August 4, 2006 jepp tenkte det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 er bare å ringe de.. ingen problem og avbestille. jeg fikk gjort det selv om pakken var pakket å lå nederst i pakke tralla dems.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 5, 2006 Forfatter Share Skrevet August 5, 2006 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 5, 2006 Forfatter Share Skrevet August 5, 2006 Jepp får de som måtte lure på hvordan det gikk! så gikk det veldig greit når jeg ringe .en veldig hyggelig fyr så da er det fikset. takk for hjelpen gutta"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Kan vel endre pakka i profilen din, hvis du har nettbruker på siden dems. Bare å skrive "0" i feltet for ant. stk, da går den bort. Stussa litt på det der selv engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 5, 2006 Forfatter Share Skrevet August 5, 2006 hmm åå? ja skal innrømme jeg ikke kikket så godt! men du har nok rett! da vet jo folk iallefall det til neste gang noen bestiller noe en vil avbestille! men de var veldig hyggelige å prate med så 0 stress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå