Gå til innhold

'86 E30 325i vurderes solgt


wanvik
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge denne bilen, da den ikke svarer helt til mitt behov for øyeblikket (billig bruksbil inntil den skikkelige bilen min er ferdig mappa.)

For øyeblikket er det ett eller annet galt med den, så den fusker ved pådrag og turtall, har bytta ut noen deler, og feilsøkt litt.

(Kan nesten garantere at dette ikke er en mekanisk feil, så det er nok enkelt og billig å fikse, dersom jeg ikke gjør det selv iløpet av nermeste fremtid.)

Info om bilen:

1986-modell, Zinnoberrot 2-dørs med takluke. Rust i kanaler og hjulbuer, rust i innerskjerm bak, ellers virker den til å være grei for rust. Bulk i høyre dør og høyre bakskjerm. (Altså ikke noe glansbilde karosserimessig, men ser ikke helt ille ut.)

Kjøpte denne "banerigga", da var det montert glassfiber bøttestol, 3" 4-punktsbelter (kun til fører), baksetet er fjerna, all lyddemping og isolering bak fremsetene er fjerna, sveisa fester til kamerastativ i "baksetet", 100% sperre, senka, og grovere eksos. (enkel 3" fra mellompotta og ut, ingen bakpotte, kat. eller noe slikt, dvs. 2" fra torpedovegg til mellompotte, så 3".)

Skal være chippet med chip som var oppgitt til 17hk økning, og har konfilter av ukjent merke.

Bilen går brukbart godt. (Har ikke prøvd noen andre 325, så kan ikke sammenligne, men pga. redusert vekt og litt husmortrim går det sikkert noe bedre.)

Bortsett fra stygt karosseri og nevnte problem med motor for øyeblikket, virker bilen til å være i grei stand. Alt virker, bremsene er bra, girkasse og clutch virker til å være bra.

Bilder: (tatt forrige helg like før vask)

normal_bmw1_ferdig.jpg

normal_bmw_interi%F8r1.jpg

normal_bmw_motor.jpg

Ja, jeg vet jeg burde satt en pris, men jeg har ikke peiling på hva dette kan være verdt, så ønsker bud. (MÅ ikke selge, så skambud trenger jeg ikke da.)

PS: Gratis omregistrering ;)

(Årsavgift er selvfølgelig betalt, og bilen er eu-godkjent frem til juni 2008.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...