Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en merkelig skranglelyd bakfra når jeg kjører i dumper. Ikke klunkelyd, rett og slett skranglelyd. Noen som har noen idé om hva det kan komme av? Ser ikke noe sånt åpenbart, og har litt problemer med å fremprovosere lyden med bilen oppjekka..

Skrevet

Bakpotta har jeg sjekka, og den lager litt dunkelyd om jeg rikker på den, men får liksom ikke fremkalt samme lyden, så er veldig usikker på om det er den..

Har prøvd å denge og brekke litt på bremseskjoldene også, uten at jeg synes det høres ut til å være de heller. Men det er det som er så vanskelig med bilen i lufta.. å få "riktig" lyd..

Skrevet

Har samme problemet på min, finne ikkje ut av det eg heller. Høyrest ut som om det kjem fra venstre side i hjulbrønnen, men har jo nettopp bytta alle deler der (har hatt det oppeigjen og sjekka også, men fortsatt samme lyd).

• 2 weeks later...
Skrevet

Tror jeg har funnet ut hva det er.. det ligger en metallkopp løst på toppen av gummigreia som skal ta i mot når demperen bunner ut.. den som bare ligger løst rundt staget, på toppen av den igjen ligger det altså en metallkopp. Innbiller meg at den ikke har noe der å gjøre i det hele tatt. Kan ikke huske noe slikt fra den andre E34en..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...