turbo_fever Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 Hva skulle du hatt for svingarmer bak med bremser og bremsecylinder??
Stian Børresen Skrevet August 6, 2006 Forfatter Skrevet August 6, 2006 nei, tror ikke det er rådebank. koster vel kanskje en tusenlapp med hurtigruta ja. hva som er overhalt er vel toppen vil jeg tro, er ikke jeg som har overhalt motoren.
unitrack Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 Har du klokke og kasse? hva skal du ha for dette?
BMWE34 Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 Skal du ha mye for bilen, uten motor og gir? Rust?
Stian Børresen Skrevet August 9, 2006 Forfatter Skrevet August 9, 2006 Skal du ha mye for bilen, uten motor og gir? Rust? tja, henter du bilen sånn den er får du den for 5000kr. mye bra deler, strøkent interiør. er lite rust på bilen da bakskjermene er bytta.er vel rust på ene jekkfestet fremme ellers er det bare overflaterust.Noe pussarbeid er det selvsagt igjen men bilen er god å bruke til et prosjekt mm. har mangellappen som ble når den var til eu godkjenning så denne bilen er godt mulig å få godkjent;)
BMWE34 Skrevet August 9, 2006 Skrevet August 9, 2006 Skulle hatt et karosseri til bilcross, så utseende er ikke så nøye. Men understell og driv-verk bør være bra. Trenger ikke interiør eller lykter. Send en PM hvis du ikke blir kvitt den. Trenger muligens ikke bakstilling heller.
Stian Børresen Skrevet August 9, 2006 Forfatter Skrevet August 9, 2006 bilen er absolutt en bra bilcross bil! understell har jo gått bare 160.000 og aldri ungdomskjørt;) du kan gi et bud på PM så kan vi diskutere utifra der;) hadde jeg fått solgt bilen i en smell så hadde jo det vært knall for min del da den egentlig bare tar opp plass.
Radeon Skrevet August 17, 2006 Skrevet August 17, 2006 Trenger en stk vanntank og en vannmåler. Har du det?
webby Skrevet August 20, 2006 Skrevet August 20, 2006 Hallo, trenger originale støtdempere og fjærer foran og støtdempere bak, har du dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå