Gå til innhold

80/60 med bilstein på e30??


Ch88
 Share

Anbefalte innlegg

noen som kjører med 80/60 senk på e30 her? har bilstein dempere som er forholdsvis stive.. ihvertfall forran. men lurer på om det er no serlig å kjøre med? lett å slå nedi? har ikkeno vill styling bare m-tech2.. så er mest redd for bunnpanna... å forsjermene. har 8x17 med 215/40-17 hele veien.... kaaan jo gå ned til 205 forran å da..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som kjører med 80/60 senk på e30 her? har bilstein dempere som er forholdsvis stive.. ihvertfall forran. men lurer på om det er no serlig å kjøre med? lett å slå nedi? har ikkeno vill styling bare m-tech2.. så er mest redd for bunnpanna... å forsjermene. har 8x17 med 215/40-17 hele veien.... kaaan jo gå ned til 205 forran å da..

:)

60/60 er visstnok ikke snill med E30 bunnpanner, så om du mener 80 forran, så hadde jeg tenkt meg om litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener nå ihvertfall 60mm foran er plenty nok. Kjører selv 60/50 som er meget stivt. Nesten litt for mye føler jeg. Har aldri slått nedi med bunnpanna, men frontlippa har fått seg et par dunker.

Ville holdt meg til 60 jeg, det er nå ihvertfall mitt råd. Hvis du må kjøre på mye ujevn vei så ville jeg investert i en form for beskyttelse. Selger noe beskyttelse for bunnpanna hos Koed ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...