Gå til innhold

Uflaks gitt :\

Mauro
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde litt uflaks i kveld. Jeg å to kamerater, samt søstera og dama til han ene møttes på en besinstasjon. Vi råne parkerte, å jeg sto i midten. Vi skulle ta oljeskift på den ene bilen, å fikse litt på framfageren min senere, men jeg fant ut at jeg skulle hjem å spise først.

Jeg ser i speilene, men ser vært lite. Begynner å rygge, bare ved å slurre på clutchen. Plutselig stopper bilen etter 2 meter. Jeg går ut å ser at noen har parkert en Nissan Micra rett bak meg. Bilen min fikk absolutt INGEN skade. Ikke en ripe, mens Micran sin dør sto helt "innover". Riiiiiimelig stor bulk samt riper.

Ingen av oss viste at bilen sto der, så alle ble rimelig sjokket. Bilen sperret oss inne på en måte, pga det sto en benk rett forran oss.

Hun ene sier jeg skal vente å se om eieren dukker opp. Jeg var bare stresset, så jeg tenkte ikke helt klart. Han andre sier at jeg skal stikke.

Det endte med at jeg stakk. (vet det er feigt gjort).

To timer senere, så ringer en kamerat av meg til han andre jeg kjørte med å forteller at jeg må treffe han.

Det som hadde skjedd var at jeg hadde klart å bulke bilen til ei venninne av han. -Hva er sannsynligheten for det liksom? Hehe :)

Det gikk greit til slutt, jeg fikk sagt unnskyld for det hele, å vi fylte ut skademelding sammen i fred å ro. Hun ville heller ikke anmelde meg.

Har dårlig samvittighet forsatt, selv om hun sa hun tilga meg, men men.

Sånn skjer. PS: Fikk også en god klem da hun gikk :)

For en kveld... Jaja, natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem faen stikker fra en pårygging

Er nesten verre med de tomskallene som smokker døra inntil bilen ved siden av.. Bare sånn så det blir litt bulk og bittelitt riper..

Ikke en sjel som legger igjen telefon nummer der..

Hadde en van for maaange år siden.

Var å handlet mat, og da jeg nærmet meg bilen kom det en bil inn på siden av den. Hva skjer??

Jepp... Døra er en ting vi skal klaske opp hvor som helst. *kling*

Var ei hysterisk kjerring med unger som bare måtte få den døra inn i bilen min tre fire ganger.

Jeg går rundt fronten på bilen min og venter til hun er ferdig.

Da hun lukker døra går jeg kjappt bort til min og åpner døra hardt og fort.

*dunk*

Pen bulk..

Ble et helvete med henne og samboeren hennes i flere dager etterpå.

Men tro meg..

Det var verdt det!

Er for jævlig at folk som vil ta litt vare på bilen sin må parkere langt vekk fra inngangspartiene.

Greit nok at "døde" ting lar seg fikse.

Men hvem kjøper en pen bil for og fikse dritten etter andre som gir F??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lurt å anse bilen man parkerer ved siden av.. er det en strøken ett-eller-annet som eieren bryr seg om går det som regel bra...

Å stikke av er veldig dumt.. man kan faktisk miste lappen over det.. man må desverre bare ta konsekvensene av det man har gjort, for så å bevege seg videre i livet. litt surt, men slik er det.

Ikke så rart at du prøvde å stikke av, det er ganske menneskelig .. god det ordnet seg i alle fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å handlet mat, og da jeg nærmet meg bilen kom det en bil inn på siden av den. Hva skjer??

Var ei hysterisk kjerring med unger som bare måtte få den døra inn i bilen min tre fire ganger.

*dunk*

Pen bulk..

Men tro meg..

Det var verdt det!

Den der skal jeg notere meg når slikt noe hender meg :wink::lol:

Men er enig..

Folk burde vise mere hensyn overfor andre sine biler som står parkert der!

Skulle vært laget egen "førsteklasses parkeringsplass" nær inngangen ved alle kjøpesentere, hvor biler som ble annsett som sjabby/bulkete/ripete, eller biler kjørt av kvinner med ett drøss av barn inni bilen ikke fikk parkere.

Litt strengt kanskje, men er mest sannsynlig det eneste som ville ha hjulpet..

Folk lærer aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dunk*

Pen bulk..

Men tro meg..

Det var verdt det!

Den der skal jeg notere meg når slikt noe hender meg :wink::lol:

Men er enig..

Folk burde vise mere hensyn overfor andre sine biler som står parkert der!

Skulle vært laget egen "førsteklasses parkeringsplass" nær inngangen ved alle kjøpesentere, hvor biler som ble annsett som sjabby/bulkete/ripete, eller biler kjørt av kvinner med ett drøss av barn inni bilen ikke fikk parkere.

Litt strengt kanskje, men er mest sannsynlig det eneste som ville ha hjulpet..

Folk lærer aldri!

kunne vært parkeringsplasser som kostet så mye at de med stygge biler ikke kunne parkere... grei løsning...

eller bare frigjøre alle de idiotiske handikapp-parkeringene, så det generelt sett ble flere parkenringsplasser... jeg er helt sikker på at det er flere handikappede enn det er handikapp/plasser... i alle fall i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I USA så blir biler "prioritert". Altså, sammenliknet med pottit-norge så blir dem prioritert.

Kan ikke regjeringen heller satse på å -ødelegge- hobbyen til andre entusiatster?

Ta heller de som samler på frimerker, de som samler på gråstein, ølbrikker og annet sjas!

uff... Den dagen jeg blir rik, så bor ikke jeg i norge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker engang jeg satt i tlf å skulle gå inn på ett kjøpesenter. Kommer en merce og parkerer på siden og DÆLJER døra i sia på min dør.

Jeg går ut forbanna, men rolig og sier " Du kan gjerne ta det litt mer med ro neste gang du åpner døra di" Da klikker han og sier eg må bare passe meg og renner utav seg en masse drit.

Jeg ble så sinnsykt forbanna, gikk etter han inn til kjøpesenteret så hvor han gikk så gikk jeg ut igjen og lagde en dyp og feit ripe med nøkkelne over HELE den ene sia på merca.(ganske ny c klasse ja)

Så kjørte jeg.

Og det angrer jeg ikke ett sekund på den dag idag. Han fikk akkurat som fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat den hadde ikkje eg heller angra på for å seie det på den måten!

Eg har heldigvis vore så heldig at eg har slept sånne ting enda.

Var ein gong i sommar ein unge knuste speilglasset på bilen til far min mens eg hadde denv (han sprang forbi når under overfarten med ei ferja), faren kom berre bort og ga meg 500 kr og sa at han beklaget det på det sterkeste. Nytt speilglass kosta meg ikkje meir enn eit par hundere.

Så det finst fornuftige folk også her i Noreg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig feigt å stikke av etter at man har gjort noe sånnt! :evil:

Du må bare tenke på hvor irritert du selv hadde blitt om noen hadde bulket/ripet opp DIN bil, og bare stukket av.

I verste fall kan man legg igjen en lapp med kontaktinformasjon.

Hva parkering angår, er det sinnsykt irriterende med der som bare smeller opp døra. Og de har gjerne en gammel drittbil med plastfendere rundt hele, så de får ingen merker selv...

Jeg er ganske ekstrem når det gjelder parkering. Enten står jeg langt ut i sidene hvor ingen andre gidder å stå, eller jeg passer på å parkere ved en velholdt bil, eller om parkeringen er veldig full, gidder jeg ikke sette fra meg bilen der engang og kjører ett annet sted.

De som jeg nesten irriterer meg mest over, er de der som kliner seg oppi deg selv om parkeringen er nesten tom.

Norsk kømentalitet på det verste. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med en folkeaksjon mot små parkeringsplasser? selvfølgelig er det bra for parkeringsselskapene å få plass til flest mulig biler,men det burde være et minimum av plass for en vanlig personbil med dørene oppe.

er ikke noen regel som sier at folk med gammel bil el damer med unger smeller dørene opp. det kan like gjærne være en kølle i 30åra med ny 5serie.helst firmabil som han skal bytte neste år uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for jævlig at folk som vil ta litt vare på bilen sin må parkere langt vekk fra inngangspartiene.

Greit nok at "døde" ting lar seg fikse.

Men hvem kjøper en pen bil for og fikse dritten etter andre som gir F??

Helt enig. Jeg parkerer aldri oppi andre biler. For det første pga. coupe dørene er så store, at jeg hadde ikke kommet meg ut uansett. Og for det andre at alt for mange ser på bil som et "fremkomstmiddel" :roll: og driter i litt bulker her og der :x

Skal begynne å kopiere opp denne lappen og legge på alle biler som parkerer oppi meg :twisted:

1144347084139kz7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...