GunnarEP Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Er invitert på teambuilding på Knockhill Racing Circuit i Dunfermline. Vi skal være 8 timer på racerbanen, og jeg gleder meg som en unge . Eneste baneerfaringen jeg har fra før er et par turer med innendørs gocart. Hvilke biler kan jeg håpe på å få lov til å kjøre, jeg er redd for at en ikke slipper til bak rattet på de heftigste bilene uten en viss erfaring? Det hadde jo vært litt kjedelig å måtte nøye seg med å putre rundt i en Corsa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Selv om dere bare får "putre" rundt i en Corsa, så tror jeg du kommer til å ha det knallmoro. Det er sjelden det er redskapet det står på når man er på bane, men du kan jo håpe at dere får kjøre noe med bakhjulstrekk i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Kult...! Har du link til arrangør av dette opplegget? Jeg skal arrangere en sammenkomst for avdelingene våre og dette kan være veldig aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundgotcustomstreet Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 hvis jeg ikke husker helt feil så hadde de corsa, jaguar E-type og Porche Boxer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GunnarEP Skrevet August 6, 2006 Forfatter Share Skrevet August 6, 2006 Prøv www.knockhill.com Følg linken til Corporate Events. Ser ut som det kan bli artig, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå