Dirty Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 ja var ute å kjørte i mange timer igår! sku av å hente noen folk! ja plutselig hev den seg ned på turtallet og daua! men kom med en gang igjen! men da var den helvettes bankelyd i bilen høres ut som den smeller opp i noe ? noen med tips? jeg tror endten at registeret har håppet! eller at en ventil sitter fast slik at den smeller oppi heletiden! så det endte med at jeg kjørte hjem 2.5 mil i 20 km i timen :/ tørte ikke dra den noe. dette var kl 7 på morran. hadde det vært på kvelden hadde jeg bare latt den stått! men men takk på forhånd!
mEhE Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 ja den motoren din hørtes ikke mye god ut men ikke alltid lett og vite hva det kan være uten og skru den opp og skjekke..
Ivanrogov Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 Banker det på lavt turtall? og kommer bort når du ruser den opp?
Dirty Skrevet August 6, 2006 Forfatter Skrevet August 6, 2006 hva med å åpne panseret og ta en titt selv? hva faen tror du jeg har gjort? spar deg for de tåpelige komentarene takk
Dirty Skrevet August 6, 2006 Forfatter Skrevet August 6, 2006 Har du nok olje på motor da? er ikke noe med olja å gjøre! er masse olje!
Dirty Skrevet August 6, 2006 Forfatter Skrevet August 6, 2006 Banker det på lavt turtall? og kommer bort når du ruser den opp? nei omvendt
Dirty Skrevet August 6, 2006 Forfatter Skrevet August 6, 2006 ja den motoren din hørtes ikke mye god ut men ikke alltid lett og vite hva det kan være uten og skru den opp og skjekke.. hehe ja men nå var jo du bæsa full når du så på den. nei jeg kom meg jo hjem. hehe har skrudd endel idag. og det er nok en ventil som er bøyd så i morgen hiver jeg av toppen og skjekker\ bytter den
oddis Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 En ventil som har bøyd seg, og bilen er enda kjørbar? Ok.
Dirty Skrevet August 6, 2006 Forfatter Skrevet August 6, 2006 demonterte den ! just. ene sylinderen er skjært og rådelageret er fucket! så ja da ble det is motor på meg allerde skaffet meg en hehhe
Ballder Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 En ventil som har bøyd seg, og bilen er enda kjørbar? Ok. Kan kjøre med mange bøyde ventiler.. Men går som en dass.. Hull i stempel er også kjørbart, men bruker fort mye olje da så det går gjerne ikke langt.
Dirty Skrevet August 6, 2006 Forfatter Skrevet August 6, 2006 okay! men har da utforsket litt mer! og det viser seg å være rådelageret som er gåent :/ så vis noen er ute etter en motor med defekt rådelager! men splitterny topp og innmat skrik ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå