Nitrotox Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Er det muling å sette en m3 s14 2,3L 4cl i en 36? uten noen serlige hindringer? noen som har no formening? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Burde ikke by på no problem det, men hva i alle dager skal du med den startmotoren oppi en E36 etter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet August 6, 2006 Forfatter Share Skrevet August 6, 2006 Er artig å prøve noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Sikkert mulig men du får det aldri godkjent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Er artig å prøve noe nytt Ehh... Javel? Vil tro det er mer artig å prøve med en S50 b32 oppi der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Hvorfor skulle ikke det være mulig å få kodkjent?? Tror nok ikke det er vanskelig om du setter på M3 E36 bremser og div. Å gå ned i volum og effekt i forhold til M3 E36 tror jeg ikke er noe problemer. Men de lurer nok litt på Biltilsynet, når du setter inn en sånn motor. Får jo kjøpt S50B30 motor å gir for nogelunde samma pris som S14. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Klarer S14 avgasskrava da? Og S50b30-motoren er jo kongebedre alternativ enn den S14'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossi Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Kommer vell litt an på hvilken årsmodell både bil og motor er, men sannsynelivis er vell di S14 motorene du får taki nå tildags fra 80 tallet, og da fantes jo ikke E36...Og det liker vell ikke biltilsynet noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Hvorfor skulle ikke det være mulig å få kodkjent?? Tror nok ikke det er vanskelig om du setter på M3 E36 bremser og div. Å gå ned i volum og effekt i forhold til M3 E36 tror jeg ikke er noe problemer. Men de lurer nok litt på Biltilsynet, når du setter inn en sånn motor. Får jo kjøpt S50B30 motor å gir for nogelunde samma pris som S14. Man kan ikke bruke motor som er gamlere enn bilen. Og S14 er gamlere enn E36. Så enkelt er det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Ja å vil ikke det også bli en del kluss med bunnpanna også? Hadde jeg vært deg, hadde jeg satset på en S50 motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå