Mondeo Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 Sliter med å få inn radioen skikkelig, har prøvd en annen med samme resultat. Er antenna i ruta for dårlig, eller er det noe med forsterkeren i C stolpen?
Eide Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 Eg hadde ein E34 tidligere, var ikkje serlig happy med antenna i bakruta eg heller. Radioen funka jo men det krevde god dekning. Ekstra ille når eg brukte varmetrådene(det slipper du forhåpentligvis på denne årstida..)
ronnie Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 Min fungerer fint, husk at du må slå på antennen med remote-strømmen fra spilleren, ellers blir det veldig dårlig.
Mondeo Skrevet August 6, 2006 Forfatter Skrevet August 6, 2006 Min fungerer fint, husk at du må slå på antennen med remote-strømmen fra spilleren, ellers blir det veldig dårlig.Akkurat ja. Trodde den gikk over tenninga jeg. Fikse en ledning i morraTakker
Mondeo Skrevet August 7, 2006 Forfatter Skrevet August 7, 2006 Noen har voldtatt ledningsnettet bak radioen så jeg tror jeg legger en ny
Ingebrigtsen Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 Hei er det forsterker på antenna?? Hvor sitter denne og hvordan ser den ledninga ut? har problem med dette jeg og:)
Gunnar Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... forsterker Er bare å gi den ledningen på bildet der strøm fra enten remote eller el.antenne på spillern, så slår den av og på antenneforsterkeren (som sitter i en av c-stolpene, høyre tror jeg kanskje det er).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå