Ole-Magne Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 har en 528i E39 som jeg har montert grenrør på, men etter alt er montert så fusker å nøkker den under 4000 o/min, over 4000 går den som FAEN... Har heller ingen motorkraft på lave turtall, får opp feilkode på lambasonder men disse regulerer som de skal.. når jeg kobler disse ut så går bilen som d er 150 hk i den, er jo i nødprogram. Lurer på om det er noen som har vært bortig noe lingnende?? på de nye rørene så står lamdasonden lengere oppe, dær de 3 rørene kommer ut(se bilde). Kan d være at sondene ikke klarer å regulere rett, pga hastigheten på eksosen å at den står så langt oppe. får signal fra bare 1 sylinder. er bare ett forslag... vis det ikke en noen som har andre tips så kommer jeg til å bytte lamdasonder og montere disse lengere ned på røret... dårlig bilde med litt skrive feil...
Radeon Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 Er vel noe med lambda sonden som registrerer feil i forhold til norm utslipp. Chip løser vel disse problemene, eller bare justering av drivstoff tilførselen.
bimmerdude Skrevet September 16, 2006 Skrevet September 16, 2006 hva slags innsug manifoil har du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå