unitrack Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Ja nå ha jeg klart det, kverka klokka mi på min 320 e30. er det mye arbeid å bytte dette? noen her som har gjort dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 sikker på at du har drept den?hehe.. plukk den ut og prøv å sett i nytt batteri og prøv..(lenge siden jeg hadde min ute men mener at d var batteri i den?) lyser den? sjekk om d er strøm i kontaktene som går til klokka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aracna Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Eller er det differensialen han har kverka kanksje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Fire bolter som fester mellomaksling til diff (17mm). Fire bolter som fester diff til travers (på oppsiden av diffen - 19mm). 1 bolt + mutter som fester bakkant av diff til chassis. 2x6 bolter som fester drivasklingene til diffen (torx eller umbraco - husker ikke dimmen). Regn med at det tar minst 5 timer om du ikke har gjort det før. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Torx og dim er 8, bruk kompressor så halvere du det til 3 og halv.. jeg har skiftet 4 klokker på min bil, går som en lek! Eneste er at det er litt trangt, men med litt banning kommer du deg igjenom det som en lek;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unitrack Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 Takk for hjelpen, da må jeg bare få tak i en ny en, å begyne å skru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 oy! hehe.. fan tenkte jo ikke på diffen.. trudde han hadde gjort noe arti me klokka inni bilen:Phehe.. sorry=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå