krist_olsen Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 i bilen er det M3 seter og strøm og bryter er ikkje montert.... kor skal eg hente strøm fra? einaste som er på setene er ein svart boks som går an og koble innpå ein kontakt...
Ellingsen B. Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 er vanlig + og - . Kan du hente f.eks fra batteriet med en sikring eller andre steder det er + -.
krist_olsen Skrevet August 7, 2006 Forfatter Skrevet August 7, 2006 oki:) noen tips til plass som kan ver lur og ta ifrå? ein som skrur seg av når eg stopper bilen? for vinduene fungerer jo uansett om tenningo står på eller av:(
Ellingsen B. Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 oki:) noen tips til plass som kan ver lur og ta ifrå? ein som skrur seg av når eg stopper bilen? for vinduene fungerer jo uansett om tenningo står på eller av:( batteriet bak.
krist_olsen Skrevet August 7, 2006 Forfatter Skrevet August 7, 2006 varmen må jo skru seg av når eg stoppe bilen. orka ikkje ha sånn at eg MÅ skru av varmen kvar gong
BMW324TDa Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 HEnt direktestrøm fra batteret gjennom ett rele, så henter du styrestrøm til releet fra sigaretttenner, remoten på anlegget, tenningen, baklyset eller ett eller annet som blir aktivert når bilen starter. Tror ikkje du skal stjele hele strømtilførselen fra en tilfeldig kurs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå