jcvold Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 nå er min nydelige e46 320ci coupe solgt.hadde mange fine turer med den,men den får sikkert det bra i sitt nye hjem.jeg skal flytte til usa i oktober,så jeg kjøper vel kansje en e36 der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Fin den.. Hva skal du finne på i usa da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 så nå kjører jeg rundt i pappas X3. den duger den også. i USA skal jeg gå på flyger-skole.skal bli fly-pilot.skolen er i south carolina.har sett en fin sort e36 328ic til kun 40 tusen norske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 litt andre priser enn hva vi oppererer med ja.. heh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Slå til... Må ha bil når du bur i Amerika...Har ufattelig lyst dit eg og... Kor mykje du betaler for å gå på skule der då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 sjølve skulen kosta 546.000,- for tre år.to i usa,og ett i norge.dei første 9 mnd bur du "gratis" på skulen (les. inkludert i pris) så er det 15 mnd utplassering på ein flyskule kor som helst i usa,der du skal ha praksis som flyinstruktør heilt til visumet løpe ut,dvs 24 mnd ette ankomst usa.så er det ca 1 år i norge,på vigra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå