Mr_Sunde Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Er det noen som har peiling på om det er mulig å laste ned TÜV papirer på Apex Sport senkesett en plass? Eller evt. har som jeg kan kopiere? På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_327i_turbo Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 gs og os bildeler selger apex, så de kan sikkert sende deg papirer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Tror jeg har et sted,men det holder vel ikke med kopi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 Takker for svar, men en hjertelig sjel hos APEX i tyskland sendte papir til meg som PDF fil, men holder det å skrive ut denne? Eller må jeg kanskje få tilsendt noe slags orginal for at det skal vere OK for biltilsynet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå