Sperre Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 I de siste ukene har det vert en irriternede knirkelyd fra bakre hjul. Når jeg dytter på bilen sidelengs høres lyden meget godt. Skal nå sjekke dette, men er det nioen som vet hva dette kan være. Tror selv at det er foringen i toppen av tårnet, noen som vet veldig sikkert hva dette kan være ? Alle svar mottas med ett stort smil !
elementz Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 sjekk om hjulet er helst fast.. jeg har hatt en knirkelyd.. byttet dekk bak for 2uker siden.. og igår kunne jeg dreie ene muttern 5runder .. vet at dekkene skal etter tightest..men kan ikke være strammet helt rundt nei..
Sperre Skrevet August 7, 2006 Forfatter Skrevet August 7, 2006 sjekk om hjulet er helst fast.. jeg har hatt en knirkelyd.. byttet dekk bak for 2uker siden.. og igår kunne jeg dreie ene muttern 5runder ..vet at dekkene skal etter tightest..men kan ikke være strammet helt rundt nei.. Strammet de 2 uker etter montering i sommer, men kan jo selfølgelig prøve det i morgen, hadde vert litt kjedelig om de datt av i fart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå