Gå til innhold

Bmw 320i le E30 selges


Crazy racing
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann..

Funnet att eg vil selge min Bmw :?

Bilen er veldig tight og god girkasse og bilen er kjempe god ellers å kjøre.

Den tikker litt så det er vell på tide med oljeskift, det var neste steg på denne bilen men veit om eg gjer det i og med att eg selger den nå.

Må også nemne att bilen ikkje er kjørt over 3000omdr. når den er kald. Dette gjaldt også forgje eiger som hadde den i ca.3år.

Einaste minus er att automat chocken er gåend så det er laget til manuel chocke.

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1195203&template=default

Bud ønskes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen selges eu-godkjent el. ikkje eu-godkjent. Setter prisen til 20.000kr uten eu-godkjenning og den stand den står i nå.

Dermed får kjøper bilen 5000kr billigere til eu-godkjenning osv. men det vil ikkje vere problem å få den eu-godkjent.

Det som skiller ut en LE fra en orginal bil er att den er fra fabrikk senket 15mm.

Den har en ekstra leppe fremme som du ser viss du sammanlikner en orginal 320i og en 320i LE.

Den har orginalt ///M merke fremme i grillen ifølge et blad ifra BMWCCN.

Lurer også på om lyktelisten også er orginalt der.

Ellers så er eg ikkje sikker på kva som skiller dei ut, men kan finne ut om det er meir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av Motorrom,intriør og bakfra å frammafra.

Må også sei att bilen var skitten da bildene var tatt, dette gjelder også innvendig, bruker ikkje å ha en så skitten bil..

Viser også bilde av batteriet i bilen, batteriet hadde nypris på rundt 2500kr.

Siden forgje eiger hadde det beste av det beste av bilstereo så kjøpte han alltid bra bilstereo-batteri som tåler mye.

Link til masse bilder inkl. dei i autodb annonsen:

http://s113.photobucket.com/albums/n217/Simgron/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg gå god for informasjonen under, men dette er iallefall sakset fra BMWCCN forumet angående LE versjonen:

Mener å huske at følgende utstyr var "standard" på LE:

-Shadowline, med blank list OVER vinduene.

-Tåkelys

-"Pepitarutet"-trekk på sete

-Soltak

-Sportsratt og girkule i skinn

-15 (22?)mm senking

-Alufelger

-Spolierleppe bak lakkert

-"LE"-leppe foran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer :D

Bilen er skikklig fin med alt ekstra utstyret som følger med denne LE versonen. En orginal 320i ser forferdlig ut i forhold..

Scirre: M-tech har orginalt sideskjørt også.. Men har ikkje så mykje greie på m-tech så det er vell det eneste eg veit.

Bud ønskes på bilen..

Intriserte i bilen kan legge meg til på msn: Simong_88@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...