Kjell Rune Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 tror du skal ned på 5 tallet på varmen ass. var vertfall det jeg kjørte meg og det funket fint. tror og kanksje jeg ville sjekket om bensintrykket var stabilt og ikke minst att den leverer nok.
cigarette Skrevet August 19, 2006 Forfatter Skrevet August 19, 2006 Ja jeg skal ta å sette på et manometer å sjekke Kansje jeg skal prøve andre plugger ja Hmmmm men er så rart at den går på turtall rett før den oppnår driftstemp
Kristov Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 Ikke gå ned i tallet på NGK, mener pluggene blir varmere da. Tror det er omvendt med Bosch. BP 7ES er knallgode til m20 turbo, jeg hadde det på den forrige bilen min og hadde aldri noe tull med 1.4 bar. Tror det lureste du kan gjøre er å få koblet deg på datasprutet og sjekke der, som flere andre sier.
alpinweiss Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 øker man tallet på pluggene på NGK så blir den kaldere,går man for lavere tall varmere.
cigarette Skrevet August 19, 2006 Forfatter Skrevet August 19, 2006 Fikk endelig koblett meg opp mot spruten i dag Snakket litt med Borger og ble egentlig enig om at det må være map-sensoren som er fuckt Men men det er å få i handelen Så da håper jeg det er full gass snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå