Gjest 87jiinta Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 Hei! jeg lurer på om det er noen her inne på forumet som selger billig eller vil bytte inn noen brock b1 felger?? kan legge ut bilde av de jeg har på bilen nå etter forespørsel jeg ønsker meg så veldig slike felger!
a-olsen Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=24398&postdays=0&postorder=asc&highlight=brock&start=0
Gjest 87jiinta Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 ønsker helst at det er felgkant både fremme og bak serru
a-olsen Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 Du er av den typen der ja.. Men disse er vel de mest vanlige. Vet ikke helt om jeg har vært borti Brock B1 med noe særlig kan foran jeg. Men det finnes helt sikkert det også! Er vel kanskje noe plunder med innpress hvis det blir en sinna kant foran, men det er det helt sikkert noen andre her inne som kan svare på myye bedre enn meg
Gjest 87jiinta Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 okai..hehe..har sett noe til det serru så får bare håpe da men takk uansett For bare å nevne en vesentlig ting til da..skal helst være 16"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå