KarstenJulius Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Nå selges den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Er bilen solgt? Vet du hva som evt. må utbedres for at den skal gå gjennom EU-kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet September 10, 2006 Forfatter Share Skrevet September 10, 2006 Jeg ser nå at jeg har to tråder om bilen. Se her for mer informasjon: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=27484 Nei jeg vet ikke hva som skal til å få den gjennom EU kontroll. Det er sikkert noe som har dukket opp når den har stått ubrukt 1 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Bilen ble aldri solgt. Selges for 2500 kr. HASTER! Ny annonse laget: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1284475 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chil Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 skada front? hvor efinner bil seg? jeg er intrisert, men den må være kjørbar slik at jeg ikke må taue den til krsand... er kanskje bare og bytte fordelerlokk? kunne vært interisert ogbetale litt mere i tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Frontfangeren er fjernet og platen bak ser ut som på bildet her. Jeg bor i Bergen. Jeg tror det er kun fordelerlokket som må skiftes for å få den til å starte, for å få den godkjent er det nok flere ting. Den har stått 1 år og det er alltid noe som dukker opp da. Jeg er ingen mekaniker så jeg kan dessverre ikke finne ut hva som er feil. Det kan kun skje ved en besiktegelse. Budet er på 1500 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Som sagt, budet er på latterlige 1500 kroner og kjøper får bilen når han kommer på søndag. Hvis ikke noen her ser verdien i bilen og gir litt mer penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg