MpA Skrevet August 9, 2006 Skrevet August 9, 2006 Skal ta oljeskift på bilen, hvilket filter er da best og kjøpe? og hvilken olje skal jeg kjøre på??
MpA Skrevet August 9, 2006 Forfatter Skrevet August 9, 2006 Glemte vel og nevne ca pris olje, og ca pris filter, og hvilken blanding som 10 - 40 eller noe lignende.
Viko Skrevet August 9, 2006 Skrevet August 9, 2006 Glemte vel og nevne ca pris olje, og ca pris filter, og hvilken blanding som 10 - 40 eller noe lignende. Kjøp orginalt oljefilter på BMW, og den oljen Pedi refererer til er 10W/40. Du trenger vel ikkje langt fra 4.5l EDIT: Ser du bor i Bergen, reis opp på Vestbilutstyr å handle oljen. Skal du ha MYE olje, kan det svare seg å reise til Castrol-lageret litt forbi Blomsterdalen
MpA Skrevet August 9, 2006 Forfatter Skrevet August 9, 2006 Snakker meg om kar du, stillig, bor i blomsterdalen jeg;) hehe vet hvor det er henne, men tusen takk får tips, 10/40 ja, det jeg tenkte meg, god knall jenter THX!
Pedi Skrevet August 9, 2006 Skrevet August 9, 2006 Kjøp orginalt oljefilter på BMW, og den oljen Pedi refererer til er 10W/40. Du trenger vel ikkje langt fra 4.5l 4.75l sånn ca...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå