Gå til innhold

Bil til 10-15000

oddi
 Share

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en bil i prisklassen 10-15000. Har noen her noen tips til hvilke biler som er regnet som å være relativt driftssikre til en så billig penge? utseende er ikke spesiellt relevant, men mekanisk må den være i bra stand. Noen tips? alle bilmerker vurderes, men BMW er selvsagt prioritert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daihatsu :/ er vel grei sjangs jeg må bruke noen tusen på reperasjoner på den i løpet av ett år. Og jeg vil kun tjene 120 kr dagen så det er lite aktuellt. Ringte på Corollaen. Virket veldig bra. En voksen mann som kjørte den hver dag til jobb uten problemer. Han hadde overtatt den av Svigerfaren tidligere. Ellers var registerreim, 2 ventiler, eksosanlegg og batteri byttet. en hadde ingenting rust og ingenting tikking. Vurderer den sterkt, men off off for en stygg bil! Kommer til å gjøre vondt å kjøre rundt i noe sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1094607

En Corolla her. Virket litt interessant

Hehe nei da får du heller slå til på pysjån min, den 605n som jeg nevnte i den andre tråden din :P Selv om den må eu godkjennes nå så er det bare et år siden sist den ble eu godkjent sist og da byttet jeg alt av bremser/håndbrekk+ drivknuter begge sider 8)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...