Schnellfahren Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Bilen er krasjet i siden og er sannsynligvis rammeskjeiv(se link i signaturen for bilder) De fleste av bilens "styling" komponenter er tatt av og erstattet med orginaldeler, felger på bildet følger heller ikke med. Det som fortsatt sitter på og følger med er: Simons effektanlegg, Green innsatsfilter, M-Tech II ratt, senkesett Interalloy 30/15(sitti på i ca 1 mnd før kræsj) Skilt er levert inn til Biltilsynet, men årsavgift er betalt. Bilen har gått 227 000. Mye slitedeler ble byttet for ett år siden (ny kam, løftere, lambda, foringer i gir, foringer i forstilling +++) Selges 12 000 kr Ring Lars på 95823898 eller send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 Oppdaterte med litt bilder. Ingen opprettere som vil ha en E-36 å sette i stand igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Passer senke settet til E36 coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 Passer hvertfall ikke til din 95' modell såvidt jeg vet. Om det passer til en eldre Coupè vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 hey. kan jeg få kjøpe det trekket som ligger under takluka? og sports rattet? lurte på om baksetet var åpent? slik man kan stikke ski osv inn i coupen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 Bilen selges i "en del", dvs inget dele-salg. Må bli kvitt'en! Ingen som vil ha delebil? Har hatt nesten 10 stk som sier de skal ha den, men ingen møter jo opp Ingen her inne da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Jeg trenger delebil. Hvilken farge er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 Schwarz II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 26, 2006 Forfatter Share Skrevet August 26, 2006 Da var den solgt og på vei til oppretting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg