Gå til innhold

E36 M3 Cabriolet


E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp,då har eg vært i Tyskland og henta meg en 97 mod E36 M3 Cab Individual 3.2ltr med 6 trinns kasse :D Var litt kollisjonskada(en framskjerm,grill og litt på dør og bakskjerm høgre side.

Skal montere alt over(interiør,oppheng,bremser,motor&drivverk) i min 94 mod 318i cab ettersom det vil koste skjorta å skilte M3'n her i dette fantastiske landet!!!!

Blir vel ikkje lenge til at eg begynner på prosjektet,skal prøve å legge det ut i en prosjekt tråd etterkvert :) Og då vil eg sikkert begynne å selge unna det org 318 skinninteriøret,opphenget,drivverk og motoren som eg ikkje har bruk for lenger. Så da er det bare å si ifra :)

Ps. Fytti grisen så den M3'n går alså!!! Nice specs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har lagt ut den filmen? Så ut som noe spanske greier som stod der.

Velvel.. så ut til å gå bra, selv med utslitte bremseklosser... ;)

50k hørtes ut som en fin pris... :o Tjener jo inn igjen mye av det på salg av deler fra 318en din..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har lagt ut den filmen? Så ut som noe spanske greier som stod der.

Velvel.. så ut til å gå bra, selv med utslitte bremseklosser... ;)

50k hørtes ut som en fin pris... :o Tjener jo inn igjen mye av det på salg av deler fra 318en din..

Nei,ikkje min M3 på filmen,var bare en link eg la ut. Fremsto kansje som om det var min :oops: Er vel ikkje løye han har utslitte klosser med slik køyring nei,hehe.....

Ja satser på å tjene litt inn på delesalg. Skal legge det ut forskjellige plasser på nettet,også her inne,når eg begynner på prosjektet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du funnet denne bilen ?? internettside ?

Fant den faktisk på Ebay.de

Vart enige om en pris og viss ikkje eg likte det eg såg når eg kom ned til Tyskland kunne prisen diskuteres,eventuelt avslå handelen. Fyren var fantastisk grei,fikk t.o.m låne et verksted for å finpusse den for turen heimatt. Han ordnet med alt av papirer,henta skilter og t.o.m hentet meg til og fra hotellet eg låg på :D:D Så eg var virkelig heldig med den handelen vil eg påstå! Er endel kupp der ute på nettet vil eg tru,men mykje juks også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...