Simon S Arvesen Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 avuzblau M3 e36 stjålet på kjelsås antageligvis i natt !!!...mellom 18.00 igår og kl.17.00 idag.. reg nr. DH64946 avusblå og sort skinn intr. og 17' dynamic.. meget strøken bil.. håper dere kan være på utkikk etter denn.. viss noen har sett denne ta kontakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Enda en!? Så det var en E30 M3 stjålet inatt også. Forbanna drit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Forbanna kjeltringer.. sjønner ikke at det skal være så vansklig å la folk ha tinga sine for seg selv!! Tror jeg må gå opp til del-kasko på bilen min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Jævla drit det her ja. Kva slags forsikring har du no da Øystein? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Har bare ansvar jeg Hadde litt lite peng når jeg forsikret bilen,men har hele tiden tenkt at jeg skulle gå opp til del-kasko! Har vertfall brann og tyveri da.. Kasko er jo HÅPLØST dyrt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Ha kasko på min, men det svir litt med betalinga. Du må gå opp til del-kasko ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Kasko!? Det må jo koste skjorta Kan jeg spørre hvor mye og hvilket selskap? Jeg betaler 3200 for 5000km,ansvar hos gjensidige!! Ble litt off topic dette men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 10k i året av IF. Men har berre skilt i 6 månader, ergo 5k. Står på mor mi med 75% bonus. Edit: Har kjøyrelengde på 6000km eg og, men har kun kjøyrt 3000km på 2 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Sopass!! Skal jo kun bruke min halve året jeg også! Må du avskilte bilen eller kan du bare "fryse" forsikringa? Har min på far min,men jeg er ikke fyllt 23år så det er fortsatt litt dyrt!! Har kjørt 3000km siden mars jeg men det var jo spesiellt rett etter jeg fikk den jeg brukte den mye! Roet meg litt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPålwer Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Kan hende det er samma folka som har stjælt begge? Stod i aftenposten at det var forsøk på innbrudd i bil i oslo i natt, Stakk visst av retning stovner. Bruker dere ikke m3ne deres da? 1. året jeg hadde min kjørte jeg 8000km på halvannen mnd. Kjørte ca. 4000km fra ca 6.juni i år og fram til den blei stjælt i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 avuzblau M3 e36 stjålet på kjelsås antageligvis i natt !!!...mellom 18.00 igår og kl.17.00 idag.. reg nr. DH64946 avusblå og sort skinn intr. og 17' dynamic.. meget strøken bil.. håper dere kan være på utkikk etter denn.. viss noen har sett denne ta kontakt.. du har ikke et bilde av denne? Vil tro det hjelper mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARCELONA Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 For mange kjeltringer! Det er helt sikkert! att ikke folk skjønner forskjell på mitt og ditt! Er bilen original? Håper den blir funnet igjenn og at den ikke står i deler på en låve..... Har selv e36 M3 ombygd, og jeg har sikra meg med startsperre, alarm, og sattelittovervåkning av bilen. Ett genialt system som gjør att Falck sporer opp bilen på kort tid. Dette er noe alle med M3 osv bør ha. Spesiellt de som er ombygd og forsikret som noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 10k i året av IF. Men har berre skilt i 6 månader, ergo 5k. Står på mor mi med 75% bonus.Edit: Har kjøyrelengde på 6000km eg og, men har kun kjøyrt 3000km på 2 år.. Høres dyrt ut. Jeg betaler 5700 i året for delkasko med 8000 km. 22år og 40% bonus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Kan hende det er samma folka som har stjælt begge? Stod i aftenposten at det var forsøk på innbrudd i bil i oslo i natt, Stakk visst av retning stovner.Bruker dere ikke m3ne deres da? 1. året jeg hadde min kjørte jeg 8000km på halvannen mnd. Kjørte ca. 4000km fra ca 6.juni i år og fram til den blei stjælt i natt. Jeg har kjørt 25.000km med min på 3,5 sesong. Kjører den omtrent kun til/fra banekjøring. If er forøvrig billigst på E30 M3 OM man er 28 år, er fullkunde og har minimum 70% bonus. Betaler 7.000Kr i året med full kasko jeg. Avskilter den fra oktober til april, så da blir det ca.5.000,- reelt i året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 10k i året av IF. Men har berre skilt i 6 månader, ergo 5k. Står på mor mi med 75% bonus.Edit: Har kjøyrelengde på 6000km eg og, men har kun kjøyrt 3000km på 2 år.. Høres dyrt ut. Jeg betaler 5700 i året for delkasko med 8000 km. 22år og 40% bonus. Reknar med du har fast tak og du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå