Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal selge bilen min grunnet husbygging i Norge. Hvis det er noen som kikker på en slik bil i tyskland så kan de gjerne ta kontakt med meg. skal nok kunne matche prisene. Treffes på 97748599, eller 91755131

Skrevet

Eller hvis noen av dere bor i Sverige selvfølgelig. Er en carbonsort bil. kan maile bilder ved interesse :) Pris blir vi enige om.

Skrevet

Ja er leit Raymond, men sånn er livet. Må få kommet igang med husbygging og slikt. Blir for galt å bli værendes i Strømstad vil jeg tro ;) Halden er best hehe

Skrevet

bilde057hq4.th.jpg

bilde124sh6.th.jpg

bilde125bv5.th.jpg

bilde255oz8.th.jpg

divw900i044sc0.th.jpg

divw900i076wc8.th.jpg

divw900i065hm1.th.jpg

divw900i040pk0.th.jpg

Bilen mangler kun DSP og dobble ruter, ellers så har den alt tenkelig utstyr. Den er carbonsort, titanlister inv. original facelift. bilen har gått 115000 km. nettopp hatt inspektion 2 på den nå.

Skrevet

Deilig bil!! liker tanken på å flytte til sverige og jobbe i norge.. blir vel med tanken om ikke noen har jobb til meg:P

Skrevet
Deilig bil!! liker tanken på å flytte til sverige og jobbe i norge.. blir vel med tanken om ikke noen har jobb til meg:P

Hehe bare å flytte det, Er så mange jobber i nærheten så. Synd det er så aaaalt for dyrt å importere til Norge, ellers hadde jeg gjort det. Er en kjøremaskin uten like.

Skrevet

er oppe til vurdering selv å flytte til sverige, hva er prisen på bilen da? men jobba du i norge?? hvordan er det, med forhold til skatter og greier?

Skrevet

Prisen tenkte jeg meg rundt 230000 norske kroner, men alt kan jo diskuteres selvfølgelig, men er ikke så desperat etter å selge.

Skrevet
er oppe til vurdering selv å flytte til sverige, hva er prisen på bilen da? men jobba du i norge?? hvordan er det, med forhold til skatter og greier?

Jeg jobber i sarpsborg. Så lenge du ikke jobber i en grensekommune til strømstad, så slipper du unna med samme skatt som du har i dag, men hadde jeg f.eks jobbet i Halden så hadde jeg måtte betale 7% skatt til norge og ca 29% til sverige, mens jeg nå kun betaler skatt til Norge. Blir du svensk statsborger så kan du få skattelette på inntil 15%, en såkalt importert arbeidskraft.

Skrevet

Jeg jobber i sarpsborg. Så lenge du ikke jobber i en grensekommune til strømstad, så slipper du unna med samme skatt som du har i dag, men hadde jeg f.eks jobbet i Halden så hadde jeg måtte betale 7% skatt til norge og ca 29% til sverige, mens jeg nå kun betaler skatt til Norge. Blir du svensk statsborger så kan du få skattelette på inntil 15%, en såkalt importert arbeidskraft.

okki, jobber for tiden i fredrikstad se.. så får se hva som skjer etterhvert... hehe..

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...