NiteLite Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 DriftFun.com har en BMW E34 535i som vi skal selge ... Bilen har blitt brukt til iskjøring på Hebbes og Lisjøen og tok på sin siste tur et par uheldige kollbøtter som gjøre at den karosserimessig er ferdig. Motor og girkasse derimot er fortsatt i tipp topp stand. Interiøret er helt fint og 3 av rutene er også hele om noen bryr seg... Alt sammen sitter i bilen og du får hele sulamitten for 10 000 blanke norske kroner. Jeg kommer tilbake med litt mer info senere i dag tenker jeg ... Litt bilder fra før krasjen kan du finne på http://bilder.driftfun.com/Blue-E34-sweden Video fra før krasjen kan du finne på bl.a. http://filmer.driftfun.com/2006/driftfun-2006-03-05-sigdal.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 hmm trenger ei girkasse,er det getrag 260 som står i bilen og hva modell det er?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiteLite Skrevet August 10, 2006 Forfatter Share Skrevet August 10, 2006 Tror det er en 1990 modell hvis det hjelper noe ... Vet faktisk ikke hvordan kasse det er, men jeg kan forhøre meg litt med de andre. Vi vil vel helst bli kvitt hele sulamitten evnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Tror det er en 1990 modell hvis det hjelper noe ... Vet faktisk ikke hvordan kasse det er, men jeg kan forhøre meg litt med de andre.Vi vil vel helst bli kvitt hele sulamitten evnt. har du dem 7 siste chassisnr så kan eg finne det ut om den passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 hva ble dere stoppet av politiet for ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 hva ble dere stoppet av politiet for ? De skjønte ikke hva de røde skiltene var for noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 dumme svensker... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 bra delebil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiteLite Skrevet August 13, 2006 Forfatter Share Skrevet August 13, 2006 http://bilder.driftfun.com/hebbes_2006- ... r/IMG_3685 Herfra og utover ser du bilder av bilen etter krasjen ... Forskjermene ble revet litt ekstra i for at de ikke skulle subbe i dekka, så de er litt ekstra ødelagt. Chassisnr: HD110203178502 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Åpent soltak?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiteLite Skrevet August 13, 2006 Forfatter Share Skrevet August 13, 2006 Haha ... Ja ... Pluss at passasjerruta foran og førerruta bak gikk istykker så det ble en del snø i bilen ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg