Bimmerlars Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=131556 Haha Vekk med vingen, baklyktene, få på svart netting og få tak på'n så hadde det vært noe annet gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Den tilhører en på forumet her bilen er en fabrikk M3, ikke ombygd fra en 318 eller noe annet idiotisk! den er jeg ikke helt enig i.... vil si den går under "annet idiotisk" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... &start=240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 10, 2006 Forfatter Share Skrevet August 10, 2006 Hahaha, var redd det var noen på forumet sin. Får vel kjeft snart vel Sorry Daniel, men jeg likte ikke dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Hahaha, var redd det var noen på forumet sin. Får vel kjeft snart vel Sorry Daniel, men jeg likte ikke dette helt i orden! som sagt mange ganger før, jeg vet det er en veeeeldig sær bil, og jeg forventer å få mye pryl for det, ihvertfall på forumet her! men heldigvis er det også mange som synes den er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Hahaha, var redd det var noen på forumet sin. Får vel kjeft snart vel Sorry Daniel, men jeg likte ikke dette helt i orden! som sagt mange ganger før, jeg vet det er en veeeeldig sær bil, og jeg forventer å få mye pryl for det, ihvertfall på forumet her! men heldigvis er det også mange som synes den er bra! Syns den er bra? Den er jo grise kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Hahaha, var redd det var noen på forumet sin. Får vel kjeft snart vel Sorry Daniel, men jeg likte ikke dette helt i orden! som sagt mange ganger før, jeg vet det er en veeeeldig sær bil, og jeg forventer å få mye pryl for det, ihvertfall på forumet her! men heldigvis er det også mange som synes den er bra! Syns den er bra? Den er jo grise kul see? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Jeg elsker bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Jeg elsker bilen din hehe... takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Ser ut som dette bled gjennom ført spørr du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Ser ut som dette bled gjennom ført spørr du meg takketakk! venta egentlig på tilbakemelding fra deg! kommet no vei med ditt prosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Har godt litt sakte, vært mye jobbing,, planen var å få denn på gatebil neste helg i kr.sand, men ser ut som jeg sliter med det skal få lakt ut no tråd snart om prosjektet.. Kan da være du vill selge gliset igjenn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Har godt litt sakte, vært mye jobbing,, planen var å få denn på gatebil neste helg i kr.sand, men ser ut som jeg sliter med det skal få lakt ut no tråd snart om prosjektet.. Kan da være du vill selge gliset igjenn? jepp lagt ut for salg den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Felgene er skikklig tøffe da Hele bilen er i grunn ganske gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Synes bilen er knall fin jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå