mrb666 Skrevet August 10, 2006 Skrevet August 10, 2006 Jeg prøver å finne TCU-boksen til telefonen og lurer på om den ligger under baksetet. Noen som vet trikset på å ta ut baksetet? Ville ikke begynne å rykke og slite i det. Husk på at det er stasjonsvogn og ikke sedan det er snakk i.
Eirik3 Skrevet August 10, 2006 Skrevet August 10, 2006 TCU-boks? Telefoneneheten mener du? Er ikke det den store boksen som sitter på høyre side i bagasjerommet? Under dekselet ved bakre sidevindu? Under setene er det ihvertfall ikke noe hos meg... De løsner du i forkant ihvertfall
Paul Sau Skrevet August 10, 2006 Skrevet August 10, 2006 Den løsner du på følgene måte: 1: Finn fram flatt skrujern og umbracosettet ditt. 2: Du observerer to svarte plastik klumper i framkant av baksetet. Disse vipper du løs ved å bruke skrujernet fra overkant og bender mot framsetene (ikke ultra hardhendt). Så vil du se to skruer som du skrur ut med umbraco tingen din. 3: Nå er setet løst og kan vippe det opp i framkant og det er løst
mrb666 Skrevet August 10, 2006 Forfatter Skrevet August 10, 2006 Den løsner du på følgene måte:1: Finn fram flatt skrujern og umbracosettet ditt. 2: Du observerer to svarte plastik klumper i framkant av baksetet. Disse vipper du løs ved å bruke skrujernet fra overkant og bender mot framsetene (ikke ultra hardhendt). Så vil du se to skruer som du skrur ut med umbraco tingen din. 3: Nå er setet løst og kan vippe det opp i framkant og det er løst Thanx, mate.
mrb666 Skrevet August 10, 2006 Forfatter Skrevet August 10, 2006 TCU-boks? Telefoneneheten mener du? Er ikke det den store boksen som sitter på høyre side i bagasjerommet? Under dekselet ved bakre sidevindu? Under setene er det ihvertfall ikke noe hos meg... De løsner du i forkant ihvertfall Hos meg sitter det en del sikringer under dekslet ved bakre vindu på høyre side. Så en tegning som en annen på forumet viste meg og der så det ut som den lå under setet. Kan jo hende jeg tar feil. Vi får se.
Eirik3 Skrevet August 11, 2006 Skrevet August 11, 2006 TCU-boks? Telefoneneheten mener du? Er ikke det den store boksen som sitter på høyre side i bagasjerommet? Under dekselet ved bakre sidevindu? Under setene er det ihvertfall ikke noe hos meg... De løsner du i forkant ihvertfall Hos meg sitter det en del sikringer under dekslet ved bakre vindu på høyre side. Så en tegning som en annen på forumet viste meg og der så det ut som den lå under setet. Kan jo hende jeg tar feil. Vi får se. Hva har du under det høyre dekselet i bagasjerommet da? Over batteriet altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå