bmw46 Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Hei.Jeg fikk med en m20 motor da jeg kjøpte min e30 325. Men han veste ikke vilken størrelse det er.Han tippet på 323 motor. Hvordan kan man finne det ut?For dem er jo veldi likens alle 6era. Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Står det ikke stemplet inn volumet på siden av toppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw46 Skrevet August 11, 2006 Forfatter Share Skrevet August 11, 2006 Skal fare å hente den motorn idag.Kansje jeg klarer å finne det da sia motoren er utskruvd.Klarer ikke se d på min.Kansje det er på innsugsiden,for der ser eg ikke ordntlig.Men takk for svare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 På eksosside, gjemt under tennkabel "railen" som er skrudd fast med samme skruer som toppdekselet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå