Gå til innhold

Tilbake fra service i Tyskland.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en 10 dagers fantastisk Tysklandstur er jeg nå hjemme igjenn. Hadde insp.1 i Flensburg, fantastisk service. Fikk den tilbake nyvasket :-)

Bilen har vært litt dau i det siste, har også nappet litt i det siste ved aks, det viste det å være en føler. Denne hadde de ikke inne men trodde de kunne få den neste dag, da jeg skulle videre til Lubeck neste morgen ba de meg stikke innom på BMW der fordi de hadde føleren inne. Fikk med meg en utskrift som forklarte problemet og delenr. I Lubeck måtte jeg bare vente 20 min før de tok inn bilen min, det var 30 min. arbeid. Damen i mottaket spurte om de skulle vaske bilen min, men jeg sa nei, hun sa da at det var gratis og en del av servicen. Jeg sa at den akkurat ble vasket i Flenburg så det var ikke nødvendig.Jeg begynte da å lure på om hun trodde de skulle ta hele servicen siden de ville vaske den og spurte for sikkerhets skyld om hvor lang tid de regnet med å bruke, 30-40 min. sa hun. Tenk de ville vaske bilen etter 1/2 t arbeid, FANTASTISK.

Kjøpte også 2 nye bakdekk, ContiSport Contact 2 245/40/17, mye mindre veistøy enn på de gamle goodrich dekkene. De kostet 3.200 kr montert (2 stk).

Dro bilen opp i 210 km/t (205 på GPS) nålen steg fremdeles ganske fort men fartsperren ble dessverre aktivert (pirket meg i armen og sa DU!!) Bilen er utrolig stabil og lett og kjøre i den hastigheten, men mor var dessverre våken...

Skrevet
...men fartsperren ble dessverre aktivert (pirket meg i armen og sa DU!!)

sånn fartsperre har jeg i min også, faktisk adaptiv, slår inn før på svingete veier, enn på rett strekker :lol:

Var en tur i tyskland i sommer jeg også, liker landet veldig godt. Men av økonomiske grunner fikk jeg ikke kjørt Z3'en. Min stakkars 1,8 hadde vel blitt litt slitsom i lengden på autobahne strekkene også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...