rel0ad Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Ttipp en gang hva jeg fikk i posten som kan få meg til å selge gliset mitt etter 2mnder?? satans militæret.. derfor skal jeg prøve å selge den. får jeg ikke det jeg vill ha, så blir den stående. ------------------------------------------------------------- BMW 325i CABRIOLET Turbo Intercooler. RFL-dump Pianotråd pakning Sinterclutsj tilleggsprut CandyBlue Effekt lakk(dyr), dekaler, 10,5 tom breie kant felger, tv, nyere interiør+, E46 m3 Styling, extra E46 m3 front fanger følger med, 18 stk lettmeltal felger+++ Nylig eu-godkjent MYE PÅKOSTET BIL. 195000,- \bud ps: de som synser og mener noe, ta det i PM, så vi ikke griser til topicen med griseprat Bilder: http://pic4.piczo.com/rel0ad/?g=20240592&cr=4 Bilder på autoDB: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1199555&username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 hvor mye dritt må man gjennom for å få av dekalene? og legg gjerne ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet August 11, 2006 Forfatter Share Skrevet August 11, 2006 varme opp med hårføner eller sånn varme sak, dette kan jeg gjøre vist ønskelig.. Dette er de bildene jeg har tatt av den. har desverre ikke flere. http://pic4.piczo.com/rel0ad/?g=20240592&cr=4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 skulle gjerne hatt et bilde av intreør osv. innvendige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet August 11, 2006 Forfatter Share Skrevet August 11, 2006 ok, det skal jeg få tatt i dag:) postes i morgen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 selge allerede? Millitæret kommer du ut av vettu.. bare ringe å grine litt med at du har flytta og ny jobbsituasjon osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet August 11, 2006 Forfatter Share Skrevet August 11, 2006 hehe, jeg har jo flytta. å fått jobb den siste 2mndene, hjelper det da? jeg har så absoultt ikke råa til militæret har ikke nå lyst til å selge nei, går jo som ett HELVETE, å bruker nesten ingentiung på mila til å være turbo bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 forklar situasjonen at du har flytta tvers over landet, utgifter, ny jobb osv, så bør det ikke være så vanskelig å komme seg utav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arax Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Nå sies det jo at man ikke skal lide noe økonomisk tap og være i militæret så de skal dekke alle dine måndlige utgifter.. De som har barn får jo en god del penger ekstra for og dekke alle de normale behovene, hvorfor skal det være noe anderledes med en BMW ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 ikke for å være kjei å ødelegge annonsen din...men tenkte jeg skulle si ifra om att det kanskje var en feil i annonsen? 18 stk lettmeltal felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet August 12, 2006 Forfatter Share Skrevet August 12, 2006 er nok ikke det, er med 18 stk lettmetal felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 Ny Pris fra 195000 til 180000, kan byttes i stasjonsvogn, da min bror kunne betale lånet mitt vist jeg skaffet meg stajsonsvogn, merke spiller ikke no rolle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Bilder av motorrom, gjerne fra undersiden? MF2 tilleggsprut? Støpejernsmanifold? Hvilken turbo? OT: Du cruisa forbi meg på motorveien innover mot stavanger ved avkjørselen til bekkefaret onsdag eller torsdag kveld i forrige uke og så inn på råneshellen på løkkeveien. Jeg kjørte denne http://i33.photobucket.com/albums/d76/s ... ure353.jpg mulig du husker? Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 hehe, nei husker ikke det, ka ta bilde i mårra:) det er en T5r Turbo, vannavkjølt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg