Lærlingen Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Noen her som har erfaringer med Tarox bremser? Har sett at fler og fler bruker dette. Hvor kan dette kjøpes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Mekonmen kan skaffe dette. De får det gjennom forza.se:) PS: Det er ikke sikkert de på mekonomen vet dette(gjorde ikke det på jobb) så bare mas på dem;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Meget fornøyd,jeg har Tarox bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lærlingen Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 Fikk tilbud fra Forza på 10-stemplet 318mm kitt foran til SEK 21.800 inkl moms. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette billigere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GL1 Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Har du store felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lærlingen Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 Har du store felger? Jeg har 17" på bilen, men vurderer 18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå