Fr4nk Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Har funnet ut at jeg har litt slark i den foringen ytterst på bærearmen(nr 19 på bildet), og lurer på om jeg må bytte ut hele bærearmen, eller om det går an å få tak i bare den foringen som er slitt? Evt hvor får man tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Mekonomen? Regner med at din lokale BMW forhandler kan få tak i også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Tror det er å få løst men du må vel ha verktøy til å presse det på tror jeg. Min e34 bestilte jeg hel.Fikk det i løse deler foring arm men hadde ikke verktøy. Bestilt da fra mekonomen. Tror de har slikt verktøy på biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet August 11, 2006 Forfatter Share Skrevet August 11, 2006 ok, takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 www.koed.dk det koster ikke mange kroner for bærekule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 men så kommer MVA og frakt i tilleg, og da blir det likegreit og kjøpe i norge om han skal kun ha ytre bærekule;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 De selger løse på mekonomen.. Koster ikke mye heller:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøen Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Du kan også sette på E30 bærearmer på en E36. Da har du mindre problem med yttre bærekule for den er ikke mye og skryte av på E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 235kr på gsbildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå