Bmwfanatic Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Kjøpte denne som delebil, var ikke mye galt, men den så stygg ut.. Har byttet/gjort: - Traversforinger bak - Stoler (sportsseter) - Felger - Sotet baklamper - Sorte nyrer - Skiftet front pga skade - Senkesett - Soting/streamer - Sperre (enda ikke montert, men har diffen liggende) - Hvite speedoskiver - Konfilter Bilen var i allefall heelt original, og bar preg av dårlig stell.. Men etter å ha sjekket litt, så var den jo igrunn ganske fin, så gjorde istand det som var å gjøre, og den gikk igjennom EU kontrollen med glans Det er som skrevet en 86 modell, og har rundt 200000km på telleren, selv om instrumentet sier noe annet, for jeg har skiftet speedometer.. Motoren bruker nesten ikke olje, og det lille den bruker, det tror jeg det drypper av den.. har en liten lekkasje jeg ikke har lokalisert enda Check kontroll er det også på den, som lyste i alle vinkler og kanter.. Dette er fikset.. Alle følere virker nå, og det er ingenting galt Godt å ha sånt i orden, irriterende å se på.. Den er våt enkelte steder på bildene.. Lakken er igrunn meget fin Vurderes også solgt, prisant 15000/Bud Legger kanskje ut annonse senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Sjå der ja.Skrensegutta streamer og greier. Noen småjusteringer så den knall! Vurderes også solgt Bombe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Fin bil Kjør pent med den, lett skilt nr å huske hvis du kjører gris og politiet noterer skilt nr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 For all del få av den streameren i bakruta, sett på hvite sideblink og jeg ville også tatt av sotingen rundt om. Tror du lett hadde fått det du vil ha tilbake for den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 hvor lenge pleier du å ha bilene dine? en uke? en og en halv uke? hehe Synes du selger bilene dine med en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 For guds skyld fjern den skrifta i bakruta før jeg kommer å river den av! Ellers, en helt grei bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet August 12, 2006 Forfatter Share Skrevet August 12, 2006 Så dere har lagt merke til att jeg skifter biler fort altså? merkelige greier Patrick: jeg er igrunn ikke noe redd for att du kommer fra troms og ned hit for å rive den av, så tror jeg lar den sitte.. hehe Takk for kritikk, positiv og negativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå